Ja ja, når jeg nu alligevel bare sidder her på baby.dk, så kan jeg jo lige så godt lave en update på Cajsa-tøsen 
Hun blev halvandet år, for et par dage siden
Slap nu af, tiden er fløjet af sted! Synes ellers jeg har gjort mit for at nyde hendes baby tid, men.......... Nu er den bare væk 
Hun siger ikke så mange ord, tror kun vi er oppe på en 3-4-5 stykker.. Men hun er begyndt at pludre igen, sådan rigtig meget, inden for den sidste uges tid, så mon ikke der er nogen flere på vej 
Hun er også ekstremt kærlig, og går højt op i 'gakkede gangarter' lige for tiden. Det er så skægt at se, når hun ligner en der prøver på at strække ud, mens hun spiser en banan, eller vralter foroverbøjet, med benene i knæ hen over stuegulvet 
Hun har præsteret at smide min mobil ud af altanvinduet, på et tidspunkt hvor jeg ikke anede hun rendte rundt med min mobil, så den var bare væk.. Heldigvis fandt kæresten min den i løbet af aftenen, ellers havde det set skidt ud
Hendes iltre temperament har været meget bedre på det seneste, og lige præcis det, er jeg super glad for.. Puha..
Og så har hun endelig lært at spise med ske
Tror hun er ved at tage skridtet videre til kniv OG gaffel på samme tid, så hun er ret avanceret
Hun kom over til mig og sidde den anden aften, og tog fluks min kniv og gaffel i hånden, og så sad vi og hjalp hinanden med at skære mit lasagne i små bider, som hun gav både sig selv og mig.. Så sidder man altså og bliver helt nyforelsket igen, hvor var det bare kært 
Men her er nogen af de nyeste billeder, en del er også med Isabella på, for hold kæft hvor jeg nyder at se dem hygge sammen