Ja sagen er den ...
Jeg er flyttet fra min hjemby til en storby og det er på sin vis, fra den ene ende af jylland til den anden. Jeg er enlig studerende mor, så har ikke de vilde penge til at skulle besøge mine forældre.
Så derfor vælger jeg at rejse omkring ferierne så jeg kan være der i længere tid af gangen.
Nu er det jo så sådan at der er mange ferier denne måned her, og derfor har jeg valgt at blive hjemme kommende weekend, så jeg kan komme afsted i kristi himmelfarts ferien i stedet.
Men nu er min mor MONSTER sur på mig, fordi jeg sagde jeg ikke kom denne weekend.
Det er morsdag søndag .. OG ..
min mors fødselsdag 
Men hun har ingen planer om at holde noget, og jeg har foreslået hende at holde noget i kristi himmelfarts ferien, men nej. Hun er rasende på mig!
Og pludselig får jeg HELE skylden for at vi tre børn er fløjet fra reden og til andre byer ..
Hun sagde sågar i telefonen sidst at nu gad hun ikke snakke med et så umodent menneske mere, så farvel! Også lagde hun på ..
har bare slet ikke lyst til at komme i den der ferie nu, og jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal ringe og sige undskyld?

Anmeld