Gode og fustrerende tanker - prøver at blive gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

Anonym trådstarter

BigBabyWish12 skriver:

Åh det altid noget at der ikke umiddelbart er noget i vejen med dig.
Men hvor er det bare hårdt og forvirrende når du nu ved du har ægløsning. Håber ikke der er noget galt med din mand og at i får lavet en øko bebs inden august
Det godt nok mange tanker mand har i kog når man bare ikke kan få det til at lykkedes

Helt bestemt. Det tapper sku indimellem en for energi, når folk omkring en bliver gravide.

Jeg har været åben overfor min familie, så de ved godt at det ikke liiige går så nemt for os. - også mest for de ikke spørger ind til det hele tiden.

Men rart man har nogle at dele bekymringerne med.

Hvordan med PCO? - har du så ikke en regelmæssig cyklus?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

BigHope13

Anonym skriver:

Helt bestemt. Det tapper sku indimellem en for energi, når folk omkring en bliver gravide.

Jeg har været åben overfor min familie, så de ved godt at det ikke liiige går så nemt for os. - også mest for de ikke spørger ind til det hele tiden.

Men rart man har nogle at dele bekymringerne med.

Hvordan med PCO? - har du så ikke en regelmæssig cyklus?

Det giver jeg dig fuldstændig ret i. Jeg har så taget noget tætte veninder til støtte men de bliver alle gravide lige for tiden men er heldigvis blevet ret glæde på deres vegne. men ja det er bare hårdt og så føler man sig som et monster fordi man når at tænke"det burde være mig der skulle fortælle at vi er gravide"
Jeg har en forholdsvis regelmæssig cyklus efter jeg har tabt mig 16 kg. så nu ligger den mellem 34-42dage.
Jeg er så lige startet på noget der hedder metformin som skulle hjælpe på at jeg kunne tabe mig mere og forbedre min cyklus endnu mere. min kæreste er så lige blevet tjekket og det var heldigvis normalt. så det er "bare" pcoen der er skyld i det hele.

Anmeld

9. maj 2012

Anonym trådstarter

BigBabyWish12 skriver:

Det giver jeg dig fuldstændig ret i. Jeg har så taget noget tætte veninder til støtte men de bliver alle gravide lige for tiden men er heldigvis blevet ret glæde på deres vegne. men ja det er bare hårdt og så føler man sig som et monster fordi man når at tænke"det burde være mig der skulle fortælle at vi er gravide"
Jeg har en forholdsvis regelmæssig cyklus efter jeg har tabt mig 16 kg. så nu ligger den mellem 34-42dage.
Jeg er så lige startet på noget der hedder metformin som skulle hjælpe på at jeg kunne tabe mig mere og forbedre min cyklus endnu mere. min kæreste er så lige blevet tjekket og det var heldigvis normalt. så det er "bare" pcoen der er skyld i det hele.

Øv øv. jeg håber det giver pote ligepludselig

Anmeld

9. maj 2012

BigHope13

Anonym skriver:

Øv øv. jeg håber det giver pote ligepludselig

i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.