En ok mor fra JM.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

OoLøjsoO

Haft besøg af jm idag, han vejer ikke så meget som han burde og jeg kæmper med hans vægt, gir ham flaske hver 3 time som hun siger man skal derefter får han os grød.

Så vejret vi ham han har kun taget ca 400 g på .. mor her blev dybt forarvet, for jeg troede jeg havdet gjordt det skide godt men åbenbart ikke nok.

Jeg føler mig magtesløs og forvirret at han tage så lidt på, syns jeg gør alt hvad jeg kan, og det påvirker mig meget tænker os på det, jeg troede jeg var sikker i min sag at han havedet taget på! men ØV!

Den lille bisse, er ikke så glad for at ligge på maven. men går sku fremad og han vil godt ligge der i 10 min nu, syns selv det er flot af ham og roser ham meget foor det er sku flot, så han ved det selvom han er en lille baby stadigvæk.

Han har leget med sin suttekæde og din svingede fra siden lige på siden af sit hovedet, for han ville undersøge det og var glad fordi han måtte, det skal han jo osse han skal da lærer det tingene af kende, men fik en lille bitte rift i siden.

Børn skal da undersøge tingene og nogle gange får de bitte pus nogle knups eller hvad meninger i ?

Så i alt, fik jeg af vide af hende at jeg er en OK MOR!, og hvad betyder en OK MOR? er virkelig forvirret !, syns ikke det er rart at jeg bliver kaldt en OK mor og hvad indenbære det???

Når men ville ikke så meget andet end lige komme ud med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Mamalou

Jeg synes ikke du skal tage det så tungt. For det lyder ikke til, at du er en ok mor, men en god mor!

Vh. Louise

Anmeld

9. maj 2012

BigHope13

Er ikke selv mor endnu og kan ikke rigtig svare sig på dit spørgsmål men et skal du have og så vil jeg sige at på det du beskriver ville jeg ikke kunne bedømme dig til mindre end en god og fantastisk mor.
det at du gør dig de har tanker og fortæller dem til os beviser jo at du både bekymre dig og viser omsorg over for din søn.
Så jeg synes ikke du skal tage det så tungt. du kender din søn bedst og er bevidst om de ting der"hænger" lidt og du/i er ved at forsøge at gøre det bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.