nem ret med kylling inderfilet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Mussen2

Maja_4000 skriver:

Det smager viiildt godt  

Det er i hvert fald den jeg bruger .. Jeg steger bare kylling i tern , sauce på og serverer med ris .. SUPER nemt

Det må jeg have købt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Maja_4000

Mussen2 skriver:

Det må jeg have købt

De er også i andre varianter .. Tikka masala er også rigtig god De andre har jeg ikke prøvet

Anmeld

10. maj 2012

Mussen2

Maja_4000 skriver:

De er også i andre varianter .. Tikka masala er også rigtig god De andre har jeg ikke prøvet

Eeeeelsker indisk. Laver selv tikka masala, når det lige kommer til mig

Anmeld

10. maj 2012

Maja_4000

Mussen2 skriver:

Eeeeelsker indisk. Laver selv tikka masala, når det lige kommer til mig

Hjemmelavet smager (selvfølgelig) bedst Men det er sgu noget nemmere og MEGET hurtigere det andet Hehe

Anmeld

10. maj 2012

MaleneJensen

Mussen2 skriver:

Inspiratrion søges. Det skal være nemt, er enmlig alene med de små og det skal smage godt for min mor kommer og spiser
Og så skal det være noget jeg lige har i skabene, så jeg ikke skal på handlen

Har i nogen ideer

steg kyllingen på panden med lidt salt, peber og karry på ... Når de næsten færdig skal de i et fad med hakkede tomater, champion, squash, peberfrugter og pølser og så bare ind i ovnen og få det sidste

Til skal du koge nogle ris, i vandet putter du lidt karry oí så risene får god smag

Tager ingen tid og er super lækkert

Man kan putte alt i sådan et fad lige hvad man er til

God fornøjelse 

Anmeld

10. maj 2012

Mussen2

Maja_4000 skriver:

Hjemmelavet smager (selvfølgelig) bedst Men det er sgu noget nemmere og MEGET hurtigere det andet Hehe

Lige præcis. En gang i mellem skal det være nemt

Anmeld

10. maj 2012

Maja_4000

Jeg kom lige i tanke om en anden ret .. "Flyvende jakob" .. Det smager bare VILDT godt .. Elsker det Hehe .. Prøv at google det , hvis du ikke kender den

Anmeld

10. maj 2012

Frk.S

Nu ved jeg jo ikke lige hvad du har i skabene.

Men fyldt kylling er nemt og lækkert. Man kan selv bestemme hvad man vil fylde i. Men fx flødeost og pesto.
Så flækker du bare kyllingefileten og fylder pesto og flødeost i. Krydrer dem og vikler evt. en skive serranoskinke, bacon el. lign. om og så bare ind i ovnen.

Man kan så lave ovnkartofler til (små kartofler i halve med lidt olie og krydret efter smag). Alternativt kan det være rodfrugter eller en blanding af kartofler og rodfrugter.

Og så passer det hele sg selv inde i ovnen.

Evt. en lækker salat til også

Anmeld

10. maj 2012

Mussen2

Maja_4000 skriver:

Jeg kom lige i tanke om en anden ret .. "Flyvende jakob" .. Det smager bare VILDT godt .. Elsker det Hehe .. Prøv at google det , hvis du ikke kender den

Ej, hvor sjov den minder utrolig meget om en ret jeg laver dog un bacon g med chilli og mango chutneyi, men anede ikke den hed det

Anmeld

10. maj 2012

>>Carina<<

Her er to nemme lækre retter syns jeg:-)

1: steg kylling og bacon. Hæl 1/2 l fløde over og put porrer i. Lad retten simre til den er lysgylden. Server med frisk pasta som koget ca 4 min :-)

2: putter kylling i en skål og mariner med citronsaft, paprika og estragon. Hvil 1/2 time. Steg det på panden med rigelig smør. Hæl 1/2 l fløde over og put hakkede soltørret tomater i. Lad retten simre til den er lysgylden. Server med ris. 

Uhm blir helt suren ved tanken :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.