Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Dyresex skal forbydes i DK.... http://www.skrivunder.net/forbyd_dyresex_i_danmark
Dyresex skal forbydes i DK....
http://www.skrivunder.net/forbyd_dyresex_i_danmark
Så er der skrevet under og delt på facebook.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
er fuldstændig enig
MortilElias2010 skriver: Ja uden tvivl! Har skrevet under for længe siden og betalt for reklame til underskriftsindsamlingen! OG jeg deltager i demoen på Sjælland senere på året i september, den 9. Det burde alle gøre - det er en opfordring. Jeg vil hverken kendes ved eller omgåes dem der ikke har taget stilling eller ikke er enig i denne sag! Så er det sagt!
Ja uden tvivl! Har skrevet under for længe siden og betalt for reklame til underskriftsindsamlingen!
OG jeg deltager i demoen på Sjælland senere på året i september, den 9. Det burde alle gøre - det er en opfordring.
Jeg vil hverken kendes ved eller omgåes dem der ikke har taget stilling eller ikke er enig i denne sag! Så er det sagt!
Ja, det skal det! Har skrevet under...
Fantastisk Piger.....
Som Mira skriver, FANTASTISK allesammen! Det varmer mit !
Spred og del budskabet! Jo flere jo bedre! Utroligt politikerne havde muligheden for at ændre på loven sidste år, men intet gjorde! Skamfuldt at være dansker i den forbindelse! Det SKAL kriminaliseres! Tænk sig at det igår kun kunne gå for blufærdighedskrænkelse? Var det sket i vores have, var der INGEN der kunne høre hans skrig! Det er godt at bo på landet i den forbindelse. Det er sikkert derfor ingen vidste der lå en død mand i en gylletank i en landsby i nærheden, afskaffet og smidt væk. Alle der rører dyr og børn skulle samme vej!
MortilElias2010 skriver: Som Mira skriver, FANTASTISK allesammen! Det varmer mit ! Spred og del budskabet! Jo flere jo bedre! Utroligt politikerne havde muligheden for at ændre på loven sidste år, men intet gjorde! Skamfuldt at være dansker i den forbindelse! Det SKAL kriminaliseres! Tænk sig at det igår kun kunne gå for blufærdighedskrænkelse? Var det sket i vores have, var der INGEN der kunne høre hans skrig! Det er godt at bo på landet i den forbindelse. Det er sikkert derfor ingen vidste der lå en død mand i en gylletank i en landsby i nærheden, afskaffet og smidt væk. Alle der rører dyr og børn skulle samme vej!
ja!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128