Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken J. skriver: Kan man bruge den i ansigtet mon? Og hvordan får man det sprøjtet på ryggen uden hjælp? :p
Kan man bruge den i ansigtet mon? Og hvordan får man det sprøjtet på ryggen uden hjælp? :p
Den ka godt bruges i ansigtet.
Tvviler på du selv kan sprøjte det på ryggen så det bliver ordentligt.
come2 skriver: Den ka godt bruges i ansigtet. Tvviler på du selv kan sprøjte det på ryggen så det bliver ordentligt.
Frøken J. skriver: Pokkers! Vil gerne være lækker til i aften hvor jeg skal til middag med kæresten, så skulle jo spraye det på nu hvis det var..
Pokkers! Vil gerne være lækker til i aften hvor jeg skal til middag med kæresten, så skulle jo spraye det på nu hvis det var..
Årh øv øv.
Man skal ihvertfald være meget omhyggelig med det.
Ha' en go' aften med kæresten
Hi hi lige da jeg læste dine spørgsmål kom jeg sådan til at tænke på Ross fra Venner i det afsnit hvor han er i spraytan. Kan lige se det for mig... Dig der står med badehætte på mens du drejer 14 gange rundt om dig selv for at spraye dig selv på ryggen
Faith skriver: Hi hi lige da jeg læste dine spørgsmål kom jeg sådan til at tænke på Ross fra Venner i det afsnit hvor han er i spraytan. Kan lige se det for mig... Dig der står med badehætte på mens du drejer 14 gange rundt om dig selv for at spraye dig selv på ryggen
Hi hi.. Det var også lige dét billede, jeg fik..
Til ts: håber i får en rigtig dejlig aften.
Frøken J. skriver: Hahahahaha Det afsnit er også AWESOME!
Hahahahaha Det afsnit er også AWESOME!
Det er SÅ godt!
Håber i får en dejlig aften
Faith skriver: Det er SÅ godt! Håber i får en dejlig aften
come2 skriver: Årh øv øv. Man skal ihvertfald være meget omhyggelig med det. Ha' en go' aften med kæresten
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128