Jeg er lige nu meget sur på kab!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

FrkZier

ÅRH for søren hvor er jeg dog rasende!!!
- jeg meldte mig aktiv bolig søgende for snart et år siden, jeg har været skrevet op i 20 år så burde få noget relativt hurtigt.. jeg har endnu ikke hørt noget fra dem så valgte i dag at ringe derind og høre mig ad.. så siger hun at de havde modtaget returpost fordi jeg ikke har svaret - så de har fjernet mig som aktiv boligsøgende?? hun fortæller mig så at de har valgt at sende brevet om en ledig lejlighed til en adresse jeg ikke har boet på i 3 år - og det er IKKE!!!! den adresse jeg har skrevet på som min adresse da jeg meldte mig aktiv boligsøgende!!!
dvs jeg kunne have haft et sted at bo lige nu, hvis de kunne finde ud af at sende brevet det rigtige sted hen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Troldemommi

Ej hvor ærgeligt, men det er nok ikke noget de har gjort med vilje, de har lavet en fejl som så desværre går ud over dig, men noget Tis det er det.

Men op med humøret du skal nok forhåbentlig snart få tilbudt noget andet at bo i.

Monica

Anmeld

10. maj 2012

FrkZier

Monica P skriver:

Ej hvor ærgeligt, men det er nok ikke noget de har gjort med vilje, de har lavet en fejl som så desværre går ud over dig, men noget Tis det er det.

Men op med humøret du skal nok forhåbentlig snart få tilbudt noget andet at bo i.

Monica

det pisse ærgeligt! - er godt klar over det ikke er noget de har gjort med vilje, det håber jeg da ihvertfald ikke de har
det bare SÅ irriterende at tænke på jeg kunne have haft en lejlighed nu hvis bare de havde sendt min post det rigtige sted hen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.