Hvem ligger inde med desperate houswifes???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
424 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

Tystys14

Min mand og jeg er blevet helt vilde med den serie, og jeg har ledt alle steder efter hele serien fra sæson 1 til 7 (ikke 8 da den ikke er færdig i tv'et endnu). Så hvis nogle her disse til salg eller gerne vil sælge dem til mig/os, så jubii. hvis ikke øv...

Men håber virkelig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

minimig

Hej, jeg vil ikke selv af med mine, men jeg har købt dem hos Stereo Studio hvor de første sæsoner koster 100,-

Sæson 1

De har vist alle sæsonerne på nettet, så du kan søge efter de andre på hjemmesiden

Anmeld

9. maj 2012

Hvem?

NV skriver:

Min mand og jeg er blevet helt vilde med den serie, og jeg har ledt alle steder efter hele serien fra sæson 1 til 7 (ikke 8 da den ikke er færdig i tv'et endnu). Så hvis nogle her disse til salg eller gerne vil sælge dem til mig/os, så jubii. hvis ikke øv...

Men håber virkelig.

Jeg har alle sæsonerne (vil dog ikke sælge), men jeg har købt dem alle i Stereo Studioet

Anmeld

9. maj 2012

Tystys14

Hvem? skriver:

Jeg har alle sæsonerne (vil dog ikke sælge), men jeg har købt dem alle i Stereo Studioet

Hvor er det henne og hvad gav du for dem?

Anmeld

9. maj 2012

Hvem?

NV skriver:

Hvor er det henne og hvad gav du for dem?

De er rundt omkring i gågaderne - uh, det husker jeg ikke, jeg har jo købt mine løbende.

Men jeg har også tit set dem i Bilka, de gamle sæsoner vil jeg skyde på koster 150-200 kr eller der omkring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.