Endnu en update på skal/skal ikke se min bio-far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

Anonym trådstarter

https://www.baby.dk/debat/172589pi1/ordet-er-frit/skalskal-ikke-se-min-biofar-hjaelp---.aspx

https://www.baby.dk/debat/172665pi1/ordet-er-frit/update-paa-skalskal-ikke-se-min-biofar-hjaelp---.aspx

'Til dem der ikke har læst de andre tråde henviser til dem her.

Jeg har modtaget et svar fra min bio-far, hvor han skrev, bl.a. at han gerne vil mødes ansigt til ansigt, og håber vi kan se frem og ikke tilbage i livet. Han skrev også at han ikke "fra" valgte mig dengang pga. han ikke ønskede mig, men fordi han mente det var det bedste for mig dengang. Samt at det at jeg ikke følte mig som et skilsmissebarn bekræftede ham i det var det rigtige han gjorde.

Han skrev også at mine halvsøskende især den ene, meget gerne ville ansøge mig på face, men at han har frabedt hende det, pga. han ikke vidste om jeg kendte til han eksistens, eller lign.

Så puha... mit svar til ham var at så må vi finde en dag at mødes, men med min familie på slæb da de også er en del af det her.

Nu må vi se.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

wamse

Det lyder som det rigtige valg at møde ham

Anmeld

9. maj 2012

Talbutikken

Sikke et dejligt svar fra din bio-far, han lyder til at være et rigtigt godt menneske.. Held og lykke med mødet

Anmeld

9. maj 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Det lyder som det rigtige valg at møde ham

Ved godt man ikke kan bedømme ret meget over en besked, men jeg følte han var ret kold i sine svar, med mange ! og STORE bogstaver nogle gange...  så det skræmte mig også lidt... Håber du har ret i det er det rigtige at gøre. Puhh blev pludselig nervøs...

Anmeld

9. maj 2012

Anonym trådstarter

Talbutikken skriver:

Sikke et dejligt svar fra din bio-far, han lyder til at være et rigtigt godt menneske.. Held og lykke med mødet

Hi hi ja både og, for mange af hans besker indholder mange !!! og STORE bogstaver, hvilket skræmmer mig lidt, det får hans beskeder til at virkre lidt kolde... Men man kan selvfølgelig ikke bedømme det ud fra en besked på face, men hold op hvor blev jeg pludselig nervøs.

Anmeld

9. maj 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

Hi hi ja både og, for mange af hans besker indholder mange !!! og STORE bogstaver, hvilket skræmmer mig lidt, det får hans beskeder til at virkre lidt kolde... Men man kan selvfølgelig ikke bedømme det ud fra en besked på face, men hold op hvor blev jeg pludselig nervøs.

bare lige en indskyldelse fra mig.

Alle hans !!! og store bgostaver får mig til at tænke at han er meget glad og nærmest ekstatisk (staves) over at du gerne vil se ham.

for at det hele går rigtig godt.

Anmeld

9. maj 2012

Talbutikken

Anonym skriver:

Det kunne også takles som nervøsitet fra hans side..

Anmeld

9. maj 2012

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

bare lige en indskyldelse fra mig.

Alle hans !!! og store bgostaver får mig til at tænke at han er meget glad og nærmest ekstatisk (staves) over at du gerne vil se ham.

for at det hele går rigtig godt.

Ja kan godt være du har ret, men som jeg skrev det svært at bedømme ud fra de få beskeder der er skrevet.  Jeg ved at jeg er nervøs, og hver gang jeg går på face, håber jeg på der er en besked fra ham...

Anmeld

9. maj 2012

Anonym trådstarter

Talbutikken skriver:

Det kunne også takles som nervøsitet fra hans side..

Måske jeg er i hvert fald nervøs.

Anmeld

9. maj 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

Ja kan godt være du har ret, men som jeg skrev det svært at bedømme ud fra de få beskeder der er skrevet.  Jeg ved at jeg er nervøs, og hver gang jeg går på face, håber jeg på der er en besked fra ham...

Det synes jeg kun er et godt tegn

Det betyder jo at du er ret så nysgerrig efter at vide mere

Kan sagtens forestille mig at man er nervøs i sådan en situation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.