Det er bare dejligt:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

lassemor07

Hejsa alle i skønne kvinder og få mænd
Jeg skrev et indlæg for noget tid siden som anonym men nu hvor de fleste ved det så krybber jeg til kors og giver mig til kende hvem jeg er
Jeg er fundet sammen med Lasses far igen efter vi ikke har været sammen i 2½ år og kan mærke af det hele er bare så dejligt
Kan mærke af vi har haft rigtig godt af bo hver for sig i de 2 år og begge er vokset med opgaven så nu skal vi flytte sammen igen
M boss vil købe hus til os som vi kan bo i indtil den dag vi finder vores drømme hus og kan bo i det hus han køber som om det var vores eget
De skal op og kigge på dette i næste uge http://www.boligmaegleren.dk/bolig/142085 så er godt nok spændt
Så har M fået tilbudt af købe hans boss fima når han engang ikke gider mere ( Læs 4-5 år) og firmaet køre bare på skinder og der er masser af kunder
Så snakket vi om af begynde på BP som vi allerade snakket om før vi fandt samme igen af vi godt kunne tæke os af få en til sammen som par eller ej
Vi har altid været bedste venner i de 10 år vi har kendt hinanden og været meget igemmen uden det gik ud over vores venskab så tror sku ikke der er noget der kan ødelægge det
Bare lige et glædes indlæg fra mig
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Nettemor

Det var et dejligt indlæg

Tillykke med det

Anmeld

10. maj 2012

Isaac's mor

Yay det lyder sgu godt tillykke med det!

Anmeld

10. maj 2012

lassemor07

Nettemor skriver:

Det var et dejligt indlæg

Tillykke med det

Tak

Anmeld

10. maj 2012

lassemor07

Sophie.Hammershøy skriver:

Yay det lyder sgu godt tillykke med det!

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.