ja det startede den 27 april hvor mig og min veninde skulle i byen og fejre hendes25 års fødselsdag, vi tog på det lokale værtshus hvor nogen af mine veninder og hendes venner kom, men så da der skulle spilles livemusik satte der to mænd ned ved siden af mig den ene kendte jeg lidt da han havde været bartender på stedet før og den anden kendte jeg ikke men jeg faldte hurtig i snak med ham og det viste sig at han var svensker men han havde boet i danmark i 6 år og vi begyndte at snakke og pludselig var min veninde væk så fandt jeg hende kysse med en der var 40 år det synes jeg var lidt ulækkert så jeg fik min nye svenske ven med og nogle veninder gik ned på et diskotek og så fik jeg hans dankort og kunne bare købe hvad jeg ville og drikke til os så da det blev sent om natten så skulle jeg hjem så endte det med at han fik mit telefon nummer og så kyssede vi farvel.
dagen efter skrev han til mig som han havde lovet mig men jeg skrev ikke tilbage fordi jeg var rigtig syg "tømmermænd"
men om søndagen skrev vi lidt sammen og der skrev han at han sejler og at han ville tage afsted om mandagen og først komme hjem den 14 maj.
og nu i mens han er væk så skriver vi sammen hver dag og ringer sammen tror vi er blevet kærester og jeg kan ikke vente til han klommer hjem på mandag.
men hvad skal vi så lave?
undskyld det blev langt og rodet.
Anmeld