Kan jeg tag min baby med til koncert i Tivoli?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.811 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

Marts<3

Som overskriften siger, så går spørgsmålet på; Kan jeg tag en tur i Tivoli på fredag til fredags rock? Vi vil selvfølgelig stille os bagerst hvor der Intet tumult osv er? Blir det for højt og støjende? Min søn er 2 mdr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

emsaroto

Jeg har altid haft Oskar med  

Men jeg har også haft hørerbøffer i børne str. med, til hvis jeg mente det blev for slemt. 
Så ja, jeg synes godt du kan tage bette med. Bare husk hørerbøffer

Alting med måde jo.  

Anmeld

9. maj 2012

Marts<3

emsaroto skriver:

Jeg har altid haft Oskar med  

Men jeg har også haft hørerbøffer i børne str. med, til hvis jeg mente det blev for slemt. 
Så ja, jeg synes godt du kan tage bette med. Bare husk hørerbøffer

Alting med måde jo.  

Hvor har du købt dine ørebøffer??

Anmeld

9. maj 2012

emsaroto

Marts<3 skriver:

Hvor har du købt dine ørebøffer??

Det er nogen jeg har fået igennem en kammerat som jeg har spillet i band med. Aner faktisk ikke hvor de er fra? 

Men gætter da på du kan tage i en musik butik, eller en bygge halløj butik og finde noget

Anmeld

9. maj 2012

Princesspigen

Marts<3 skriver:

Som overskriften siger, så går spørgsmålet på; Kan jeg tag en tur i Tivoli på fredag til fredags rock? Vi vil selvfølgelig stille os bagerst hvor der Intet tumult osv er? Blir det for højt og støjende? Min søn er 2 mdr?

det kan jeg ikke se noget problem i.. den lille skal bare have et par hørepropper i, eller sådan nogle arbejds-plads-høre-bøffer på, som skøner hans øre..  

Anmeld

9. maj 2012

kekp

Marts<3 skriver:

Det synes jeg godt at du kan. Bare du som du skriver stiller dig nede bagved.

Du kan jo altid gå hvis den lille bliver utilfreds

God tur

Anmeld

9. maj 2012

emsaroto

9. maj 2012

Marts<3

emsaroto skriver:

http://www.babygear.dk/baby-banz-horevaern-white.html

Jeg fandt lige det her  

Hvor er du sej:-) Tusinde tak...

Anmeld

9. maj 2012

lassemor07

Marts<3 skriver:

Det vil jeg mene du godt kan bare du søger for af tage lidt hen syn
De gange jeg har været der inde har der være nogle hver gang med barnevogne men det er næsten ikke til af komme til med en barnevogn der inde ihverfald ikke de gange jeg har været der inde

Anmeld

9. maj 2012

emsaroto

Marts<3 skriver:

Hvor er du sej:-) Tusinde tak...

det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.