15 årig praktikant skar i kvinde under kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

Linda-M

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Nessie

Hvad har den læge dog tænkt på?

Jeg ville i det hele taget nok synes det var lidt rigeligt at så ung en praktikant skulle være med, men at h*n ligefrem får lov at skære, det er jo under al kritik.

Der står godt nok at hun ikke kan klage, men det ville jeg nu gøre alligevel.

Tænk hvis skalpellen var smuttet, og hun enten havde ramt barnet eller skåret større hul i moren, det er jo en forfærdelig tanke

Anmeld

9. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

9. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Humm ville da blive godt gal hvis det var mig! Men det er jo svært at klage over noget, man ik er blevet informeret om! Så frækt! Vh stine

Anmeld

9. maj 2012

marius' mor

Linda-M skriver:

Say what?

http://www.bt.dk/udland/15-aarig-praktikant-skar-i-kvinde-under-kejsersnit

www.tusindetanker.blogspot.com

Hvorfor er det op til sygehuset at vurdere om der burde laves en anmeldelse.. Det er da klart at sygehuset ikke ønsker at blive anmeldt, det gavner dem jo ikke ligefrem..

hmm.. det er da mystisk...

Anmeld

9. maj 2012

marius' mor

Nessie skriver:

Hvad har den læge dog tænkt på?

Jeg ville i det hele taget nok synes det var lidt rigeligt at så ung en praktikant skulle være med, men at h*n ligefrem får lov at skære, det er jo under al kritik.

Der står godt nok at hun ikke kan klage, men det ville jeg nu gøre alligevel.

Tænk hvis skalpellen var smuttet, og hun enten havde ramt barnet eller skåret større hul i moren, det er jo en forfærdelig tanke

Står der ikke  i artiklen at patienten er uvidende om hændelsen? altså at hun ikke er blevet informeret, da sygehuset har vurderet at det ikke vil gavne patienten? Det er da noget lusk!

Anmeld

9. maj 2012

Nessie

marius' mor skriver:

Står der ikke  i artiklen at patienten er uvidende om hændelsen? altså at hun ikke er blevet informeret, da sygehuset har vurderet at det ikke vil gavne patienten? Det er da noget lusk!

Jo, du har ret. Læste det først som om hun havde fået besked efterfølgende, men at hun intet får at vide gør da bare det hele endnu mere lusket

Anmeld

9. maj 2012

marius' mor

Nessie skriver:

Jo, du har ret. Læste det først som om hun havde fået besked efterfølgende, men at hun intet får at vide gør da bare det hele endnu mere lusket

Præcis!! jeg forstår ikke hvordan det kan være op til sygehuset at bedømme sådan noget..

Set fra sygehusets side, så ville det nok ikke gavne deres rygte at patienten får oplysningen, for hun vælger nok at klage...

klager er jo aldrig god omtale..

Anmeld

9. maj 2012

mor2011_

håber ikke at de passer..man ved aldrig med bt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.