Ammetrøjer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

EKBJ

Hvilke trøjer gik i med da i ammede?? Har ingen trøjer der kan åbnes foran såskal vel ud od bruge en masse penge på det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
EKBJ skriver:

Hvilke trøjer gik i med da i ammede?? Har ingen trøjer der kan åbnes foran såskal vel ud od bruge en masse penge på det??

Så lige at de har nogle i H&M i går. De var ik ret dyre! Vh stine

Anmeld

9. maj 2012

Linda-M

EKBJ skriver:

Jeg var i H&M i går for at købe amme t-shirt, en i hvid, sort og grå. Så kan man altid have en cardigan på.

Jeg kom af med 129 kr for den grå og 199 kr for den sorte og hvide (de købes samlet)

Syntes ikke det er galt, kommer jo til at bruge dem længe

Anmeld

9. maj 2012

Koen.

kæb nogle billige cardigans i bilka eller hogm og så en stropbluse du lige kan hive ned

Anmeld

9. maj 2012

Mor til Frederic og Freya

EKBJ skriver:

I h&m kan du finde det du mangler og til små penge..

Jeg havde 6 amme undertrøjer fra sidst, så de er taget i brug igen. Derud over har jeg lige købt 2 amme t-shirt (de hænger sammen ved køb) så fik en i marine blå og den anden hvid med marine blå striber.

Vi tog de hvide undertrøjer og farved, så jeg havde/har nogle i andre end sort og hvid..

Anmeld

9. maj 2012

LouiseRH

Jeg bruger helt almindelige stroptoppe, man lige kan hive ned

Anmeld

9. maj 2012

EKBJ

Mor til Frederic skriver:

I h&m kan du finde det du mangler og til små penge..

Jeg havde 6 amme undertrøjer fra sidst, så de er taget i brug igen. Derud over har jeg lige købt 2 amme t-shirt (de hænger sammen ved køb) så fik en i marine blå og den anden hvid med marine blå striber.

Vi tog de hvide undertrøjer og farved, så jeg havde/har nogle i andre end sort og hvid..

Smart og farve dem.. tror jeg vil i H&M når jeg lige kan overskue det! :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.