wauw, det er jo vildt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

An&Jo

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det er virkelig grotesk. :/

Ikke nok med de har snydt et firma/en mand der har hjulpet dem så har de snydt staten med refusionen. EJ puuha, får det helt skidt!

Synes virkelig det er en meget uheldig sag og jeg håber inderligt han får modbevist så han får medhold. Stakkel at hans advokatfirma er dem der også er advokater for tyven.. SUK!

ja det er en rigtig ærgelig situation for ham..

det er ihvertfald ret uheldig at kuratoren er fra samme firma ja.. har ondt af den stakkels mand..

tænk sig at miste både virksomhed og hus på grund af at nogen synes de skal smide ansvaret fra sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Frk-Lotusblomst

An&Jo skriver:

ja det er en rigtig ærgelig situation for ham..

det er ihvertfald ret uheldig at kuratoren er fra samme firma ja.. har ondt af den stakkels mand..

tænk sig at miste både virksomhed og hus på grund af at nogen synes de skal smide ansvaret fra sig

Ja det er simpelthen forfædeligt. Stakkels mand. Der er ikke noget at sige til han har ondt lige nu. :/

Og tænk sig engang, nu er han selv på overførselsindkomst.. Ej hvor har jeg ondt af ham..

Anmeld

9. maj 2012

An&Jo

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det er simpelthen forfædeligt. Stakkels mand. Der er ikke noget at sige til han har ondt lige nu. :/

Og tænk sig engang, nu er han selv på overførselsindkomst.. Ej hvor har jeg ondt af ham..

jeg har godt nok også virkelig ondt af ham..

Anmeld

9. maj 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

nææh.. men man kunne jo håbe at de snart kommer i mediernes søgelys, om ikke andet så der kan blive gjort noget for den stakkels mand der var bag den her butik..

Der findes såå mange af disse situationer .. Kender op til flere der er blevet behandlet sååå dårligt  Det forstår man overhovedet ik !
De har været en del i mediernes søgelys , men der blir ik gjort en dyt :/ 

Anmeld

9. maj 2012

Frk-Lotusblomst

An&Jo skriver:

jeg har godt nok også virkelig ondt af ham..

Anmeld

9. maj 2012

An&Jo

morethanperfect skriver:

Der findes såå mange af disse situationer .. Kender op til flere der er blevet behandlet sååå dårligt  Det forstår man overhovedet ik !
De har været en del i mediernes søgelys , men der blir ik gjort en dyt :/ 

ufatteligt at de slipper afsted med det..

men nu er det jo også kommet frem at de har snydt staten, så det kunne jo være de blev vågne nu

Anmeld

9. maj 2012

tarkoflen

Stakkels familie øv hvor er det synd for dem!

Og hvilken ansvarsfraskrivelse, det gør da bare, at der ikke er andre unge, der trænger til en håndsrækning, som får hjælp, for arbejdsgiverer tør da ikke hjælpe, hvis der er risiko for at det ender sådan!

Anmeld

9. maj 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Stakkels familie øv hvor er det synd for dem!

Og hvilken ansvarsfraskrivelse, det gør da bare, at der ikke er andre unge, der trænger til en håndsrækning, som får hjælp, for arbejdsgiverer tør da ikke hjælpe, hvis der er risiko for at det ender sådan!

lige præcis.. ingen selvstændige ville turde tage nogen ind hvis det der kom frem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.