Skriver som anonym da jeg ikke har lyst til at stå frem..
For at gøre en kort fortælling lang, så har min far brugt mig som boksepude da jeg var barn, ofte kunne jeg ikke komme i skole fordi jeg var gul og blå rundt på kroppen 
Jeg har aldrig fortalt det til nogen, da jeg synes det er et meget svært emne at åbne op for, og jeg skammer mig..
Men nu da jeg har været sammen med min kæreste i knap 5 år og har to børn sammen, valgte jeg at fortælle det til ham.. Jeg har åbnet op om ALT for ham.. fortalt hvor tit jeg græd mig selv i søvn og at jeg troede det var min skyld.. Han har været fuldt forstående og har støttet mig siden jeg fortalte det..
Her til morgen går det så galt!
vores ældste barn vil ikke spise sin morgenmad så han bliver sur.. Den yngste kommer så kravlende ud i køkkenet hvor jeg står og vasker op.. Da jeg har sar noget ind i et skab og vil lukke det efter mig, falder den lille i sin kravlen, og straks bebrejder han mig og siger det var min skyld fordi jeg lukkede den låge barnet støttede sig til.. Og det passer bare IKKE! jeg kigger da efter om mit barn har fat i lågen inden jeg lukker den, når nu jeg kan se barnet er lige ved siden af?!
Han tror ikke på mig og begynder at råbe op om at jeg bare er ligeglad osv...
Jeg bliver selvfølgelig sur over hans opråben, og siger at eftersom det var MIG der lukkede lågen, ved jeg jo hvad der skete..
Så begynder han på at han sagtens kan følge min far i at slå mig.. at han har haft sin ret til det..
Jeg er så ødelagt!
Anmeld