Nogle med PCO som er blevet gravide efter 1-3 behandlinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

SRP

Hej piger

Jeg er normalvægtig med PCO. Er i gang med 3. omgang pergotime og hjemmeforsøg. Er der nogle herinde som er blevet gravid efter denne behandlingsform og spiser i efter "Spis dig gravid"? Jeg kan ikke overskue at skulle købe så mange ekstra ting, men spiser altid sundt.

Jeg er bare så bange for vi skal til IUI og endnu værre, hvis det heller ikke lykkes der er det IVF og så er der jo ikke mere at gøre så er der pludselig ingen "buffer."

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Camillos

SRP skriver:

Hej piger

Jeg er normalvægtig med PCO. Er i gang med 3. omgang pergotime og hjemmeforsøg. Er der nogle herinde som er blevet gravid efter denne behandlingsform og spiser i efter "Spis dig gravid"? Jeg kan ikke overskue at skulle købe så mange ekstra ting, men spiser altid sundt.

Jeg er bare så bange for vi skal til IUI og endnu værre, hvis det heller ikke lykkes der er det IVF og så er der jo ikke mere at gøre så er der pludselig ingen "buffer."

jeg har Pco prøvede med Vægtab, p piller behandling i 3 mdr. Som regulerede cyklus, og tog så metformin. Jeg blev gravid efter ½ år, med den behandling. 

Håber for dig det snart lykkes 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.