Kender i det? lidt spam! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

Mettefpigen

Kender i det at man lige får taget nogle billeder man bare synes er fantastiske??....

Her er lige nogle som jeg har fået taget i løbet af de sidste 8 måneder, som der bare er lidt bedre end de andre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Carl-Emil's mor

Sikke en skøn charmet du har dig forstår godt du er glad for de billeder hvis du ikke ved det så kan du få dem fremkaldt hos photocare.dk og afhente i nærmeste photocare butik til rimelig priserOg super kvalitet jeg benytter det selv ca 1 gang pr mdr også IPhone billeder så ved du detIhverfald hvis du ikke vidste det

Anmeld

9. maj 2012

Wimmie

Nårh, hvor er de bare gode - sikke da en charmetrold 

Elsker billedet hvor han ligger med kuglepennen og giver fingeren - som om han siger "F..k dig, det er MIN kuglepen nu" 

Anmeld

9. maj 2012

Mettefpigen

Carl-Emil's mor skriver:

Sikke en skøn charmet du har dig forstår godt du er glad for de billeder hvis du ikke ved det så kan du få dem fremkaldt hos photocare.dk og afhente i nærmeste photocare butik til rimelig priserOg super kvalitet jeg benytter det selv ca 1 gang pr mdr også IPhone billeder så ved du detIhverfald hvis du ikke vidste det

Hihi jo jo jeg har fået dem fremkaldt  Har også fået mig en plakat af et af billederne  Men tak for info

Anmeld

9. maj 2012

Mettefpigen

Wimmie skriver:

Nårh, hvor er de bare gode - sikke da en charmetrold 

Elsker billedet hvor han ligger med kuglepennen og giver fingeren - som om han siger "F..k dig, det er MIN kuglepen nu" 

Tak tak  Jaa det er han  Hvordan går det med din lille bebse?? Hihi jaa synes også det er vildt fedt det billede

Anmeld

9. maj 2012

Mettefpigen

Carl-Emil's mor skriver:

Hov ville da lige vise et billed af plakaten

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. maj 2012

MissMaria

Mettefpigen skriver:

Kender i det at man lige får taget nogle billeder man bare synes er fantastiske??....

Her er lige nogle som jeg har fået taget i løbet af de sidste 8 måneder, som der bare er lidt bedre end de andre

Hvor er han bare lækker

Tager også mega mange billeder af min lille Oskar, tænker jeg allerede har taget over 1000

Anmeld

9. maj 2012

Carl-Emil's mor

Mettefpigen skriver:

Hov ville da lige vise et billed af plakaten

ej hvor er det dog godt

Glæder mig så meget til at få et ordentlig kamera igen så jeg kan få lavet en plakat af min lille orm

Anmeld

9. maj 2012

Mettefpigen

MissMaria skriver:

Hvor er han bare lækker

Tager også mega mange billeder af min lille Oskar, tænker jeg allerede har taget over 1000

Haha jeg har også omkring 500  Også en masse på min mobil  hahahaha... Og mange tak

Anmeld

9. maj 2012

Mettefpigen

Carl-Emil's mor skriver:

ej hvor er det dog godt

Glæder mig så meget til at få et ordentlig kamera igen så jeg kan få lavet en plakat af min lille orm

Jaaa det er super fedt  Vil også have en mere.. Skal bare lige finde det rigtige billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.