Ville det være ALT for dumt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg er snart uddannet sygeplejerske, og har endnu ikke fundet job

Jeg har en søn på snart 3 år, og er MEGET skruk! Jeg føler virkelig ikke jeg kan vente med at blive gravid til jeg finder et job, jeg aner jo ikke om der går 1 år før der dukker noget op!? Og så bliver vores dreng jo ældre og ældre og vil helst ikke have mere end 4- 4,5 år mellem mine børn...

Øv jeg synes det er svært!

Er der nogle der har stået i samme sitution? valgt at blive gravide, og dermed få barselsdagpenge, som i mit tilfælde kun ville være 12.300 før skat ca.

?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

BigHope13

der sikkert andre som er uenige med mig men here it goes

Nej jeg synes ikke det er dumt, jeg står selv i samme situation, eller ja jeg har så ikke noget barn endnu da vi skal i behandling, men jeg regnede faktisk med at skulle blive gravid da jeg var i lære for over et år siden og intet skete. jeg har stadig ikke fundet job, men hos os fylder ønskebarnet så meget at vi ikke kan stoppe behandlingen... også selvom det klart økonomisk ville være bedre at vente til jeg havde fået arbejde.

så hvis i ville kunne klare det økonomisk så synes jeg ikke det ville være dumt at lave en lillesøster/bror

Anmeld

8. maj 2012

Palaja

Hvis behovet for et barn mere er større end et job, så gør det  Jeg er selv nyuddannet sygeplejerske og har fået vikariat, men jeg skal altså have et barn mere også selvom jeg ikke er fastansat når jeg engang bliver gravid. 

Om du kan leve af barselsdagpenge ved jeg ikke, kender ikke lige dine udgifter. Men kan du leve af SU kan du også leve af BD? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.