Tik tak bang... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.352 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

Zafir

Den lille bil kørte med sine mennesker. Så endag, da den var næsten ny, hos sine mennesker... Så sagde den endag TIK TAK BANG... også kørte bilen ikke mere. 'Jeg har fået YARIS ' sagde bilen og så måtte bilen have en ny motor...

Så kørte bilen IGEN med sine mennesker...

En rum tid efter, sagde bilen IGEN TIK TAK BANG... Også kørte bilen ikke mere... 'Jeg har fået YARIS ' Sagde bilen. Så måtte bilen have en ny gearkasse...

Så kørte bilen igen med sine mennesker...

Igen efter en rum tid, sagde bilen IGEN TIK TAK BANG... også kørte bilen ikke mere. 'Jeg har fået YARIS ' Sagde bilen. Så måtte bilen have 4 nye fine hjullejer med rigtig fin mekanik til riiiiigtig mange penge...

Så kørte bilen igen med sine mennesker.

Altimens bilen kørte rundt med sine mennesker, spiste den så noget olie. Nogen dæk og en maaaaaaaaaaasse diesel...

Da bilen så var 4 år gammel hos sine mennesker, sagde bilen igen TIK TAK BANG... Også kørte bilen ikke mere. 'Jeg har fået YARIS ' sagde bilen. Så måtte bilen have en ny turbo...

Da bilen så var hos bildoktoren, var bilens storebror Bussen, også hos bildoktoren - for den skulle have en ny kobling. Men den var jo også gaaaaaammel, så det er jo forståeligt nok.
Så havde bilen og bussens mennesker, slet ikke nogen bil eller bus at køre i. Så måtte bildoktoren være SÅ flink at dens mennesker måtte låne en lille bitte sort bil, uden bagdøre, så bilens mennesker kunne komme en lille smule rundt i verden, selvom både bilen og bussen var på sygehuset...

Maaaaange penge og æv senere, kommer både bilen og bussen sikkert tilbage til deres mennesker også håber vi at de lever lykkeligt til deres dages ende... Alle sammen. Både biler, busser og mennesker.

Suk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Jibbe

Åh nej en træls historie om en rigtig mandagsbil (Ikke noget under at mandagsbiler er gjort til skurke i Cars 2)
Håber de begge kommer til at køre fint igen uden alt for mange udskiftninger!

Anmeld

8. maj 2012

serinasmor

kunne ikke lade være ...

ØV for noget bøvl med sådanne biler der får YARIS eller bliver GAMLE ...

håber på snarlig bedring til dem begge samt ikke flere tilfælde af YARIS !!!

håber ikke det smitter ...  

Anmeld

8. maj 2012

Zafir

serinasmor skriver:

kunne ikke lade være ...

ØV for noget bøvl med sådanne biler der får YARIS eller bliver GAMLE ...

håber på snarlig bedring til dem begge samt ikke flere tilfælde af YARIS !!!

håber ikke det smitter ...  

Jeg tror jeg trængte til at se det lidt fra en anden side... Har gået og revet mig i håret hele dagen...

Så kom den ligesom bare lige til mig, i stedet

Anmeld

8. maj 2012

serinasmor

Zafir skriver:

Jeg tror jeg trængte til at se det lidt fra en anden side... Har gået og revet mig i håret hele dagen...

Så kom den ligesom bare lige til mig, i stedet

forståeligt at du har revet dig i håret hele dagen ..

hvis vores måtte til bildoktoren ville kæresten have virkeligt svært ved at komme på arbejde ... og fordi den triller så langt hver dag, er GAMMEL, sukker (næsten i hvert fald) når man starter den og tror den kører på brænde når den starter op ( ryger HELT enormt) - er vi nærmest paniske over at den nok godt kunne finde på at blive meget meget syg en dag

Anmeld

8. maj 2012

ønskebørn74

Zafir skriver:

Den lille bil kørte med sine mennesker. Så endag, da den var næsten ny, hos sine mennesker... Så sagde den endag TIK TAK BANG... også kørte bilen ikke mere. 'Jeg har fået YARIS ' sagde bilen og så måtte bilen have en ny motor...

Så kørte bilen IGEN med sine mennesker...

En rum tid efter, sagde bilen IGEN TIK TAK BANG... Også kørte bilen ikke mere... 'Jeg har fået YARIS ' Sagde bilen. Så måtte bilen have en ny gearkasse...

Så kørte bilen igen med sine mennesker...

Igen efter en rum tid, sagde bilen IGEN TIK TAK BANG... også kørte bilen ikke mere. 'Jeg har fået YARIS ' Sagde bilen. Så måtte bilen have 4 nye fine hjullejer med rigtig fin mekanik til riiiiigtig mange penge...

Så kørte bilen igen med sine mennesker.

Altimens bilen kørte rundt med sine mennesker, spiste den så noget olie. Nogen dæk og en maaaaaaaaaaasse diesel...

Da bilen så var 4 år gammel hos sine mennesker, sagde bilen igen TIK TAK BANG... Også kørte bilen ikke mere. 'Jeg har fået YARIS ' sagde bilen. Så måtte bilen have en ny turbo...

Da bilen så var hos bildoktoren, var bilens storebror Bussen, også hos bildoktoren - for den skulle have en ny kobling. Men den var jo også gaaaaaammel, så det er jo forståeligt nok.
Så havde bilen og bussens mennesker, slet ikke nogen bil eller bus at køre i. Så måtte bildoktoren være SÅ flink at dens mennesker måtte låne en lille bitte sort bil, uden bagdøre, så bilens mennesker kunne komme en lille smule rundt i verden, selvom både bilen og bussen var på sygehuset...

Maaaaange penge og æv senere, kommer både bilen og bussen sikkert tilbage til deres mennesker også håber vi at de lever lykkeligt til deres dages ende... Alle sammen. Både biler, busser og mennesker.

Suk.

lorte penge at skulle af med...

Anmeld

8. maj 2012

MortilElias2010

Omvendt psykologi og sikke en genial historie du bryggede sammen! Kunne være super til godnathistorie for børn 

Anmeld

8. maj 2012

Zafir

serinasmor skriver:

forståeligt at du har revet dig i håret hele dagen ..

hvis vores måtte til bildoktoren ville kæresten have virkeligt svært ved at komme på arbejde ... og fordi den triller så langt hver dag, er GAMMEL, sukker (næsten i hvert fald) når man starter den og tror den kører på brænde når den starter op ( ryger HELT enormt) - er vi nærmest paniske over at den nok godt kunne finde på at blive meget meget syg en dag

Jeg håber ikke at der er kommet Yaris med i pakken så...

Anmeld

8. maj 2012

Zafir

MortilElias2010 skriver:

Omvendt psykologi og sikke en genial historie du bryggede sammen! Kunne være super til godnathistorie for børn 

Det virkede også lidt på mig selv og husbonni... Så kunne vi da smile lidt.

Anmeld

8. maj 2012

serinasmor

Zafir skriver:

Jeg håber ikke at der er kommet Yaris med i pakken så...

mon dog

har du sendt den ? oven i alt jeres bilballade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.