Barnevogne: sprit ny barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.389 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

AnonymMor

Sprit ny barnevogn, Har en HELT ny barnevogn som jeg gerne vil sælge. der har aldrig lagt et barn i den. Der medfølger lift, pusletaske, regnslag og myggenet. det er ikke nogen mærke barnevogn men den er super fin. Sælges kun fordi vi er faldet for en emmaljunga vogn istedet.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

lottemusen

Hej. Den ser rigtig fin ud! Hvad mærke er det? Hvad havde du forstillet dig i pris?

Anmeld

8. maj 2012

AnonymMor

Hej den er os rigtig fin tror faktisk ikke den har noget mærke da der ikke står noget på den ? Jamen ca 1500 kr  

Anmeld

8. maj 2012

lottemusen

Uh, det var billligt  Hvor har i købt den henne? Kan du evt. tage nogle flere billeder af den og liften?

Anmeld

8. maj 2012

lottemusen

Og hvad er målene? Er den nem at klappe sammen? Har den rygstøtte der kan klappes op? Er det lufthjul eller hva? Ja, man har vel nogle ønsker til sin barnevogn

Anmeld

8. maj 2012

AnonymMor

lottemusen skriver:

Og hvad er målene? Er den nem at klappe sammen? Har den rygstøtte der kan klappes op? Er det lufthjul eller hva? Ja, man har vel nogle ønsker til sin barnevogn

Har et link her til flere billeder  

http://www.guloggratis.dk/barn-baby/baby-og-borneudstyr/annonce/15329500-sprit-ny-barnevogn

Den er købt på bornebiksen.dk den er med lufthjul, har ikke rygstøtte og meget nem at klappe sammen  

Liggemål er vist 95 el 97  

Anmeld

8. maj 2012

lottemusen

Jeg tror jeg vil tænke lidt over det. Den helt store ulempe er, at vi bor på Sjælland  Hvis der kommer en anden køber, så er det helt okay med mig

Anmeld

8. maj 2012

AnonymMor

lottemusen skriver:

Jeg tror jeg vil tænke lidt over det. Den helt store ulempe er, at vi bor på Sjælland  Hvis der kommer en anden køber, så er det helt okay med mig

Det er helt okay  

Anmeld

13. maj 2012

AnonymMor

19. maj 2012

Ønskeønskeønskebarn

Rinepigen skriver:

Sprit ny barnevogn, Har en HELT ny barnevogn som jeg gerne vil sælge. der har aldrig lagt et barn i den. Der medfølger lift, pusletaske, regnslag og myggenet. det er ikke nogen mærke barnevogn men den er super fin. Sælges kun fordi vi er faldet for en emmaljunga vogn istedet.

hej hej:-)

Hvad siger i til 1200,-?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.