Barsel og færdigudlært?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

Musse21

Hej piger

Hvordan står man løn mæssigt når man går på barsel kort tid efter man er færdig uddannet og endnu ikke har fået et nyt arbejde så man er på fagforening?

Håber nogen kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

birthee

Musse21 skriver:

Hej piger

Hvordan står man løn mæssigt når man går på barsel kort tid efter man er færdig uddannet og endnu ikke har fået et nyt arbejde så man er på fagforening?

Håber nogen kan hjælpe

Jeg vil tro du får din dimittend-sats hvis du er dimtitteret fra din uddannelse, ellers tror jeg dine dagpenge bliver beregnet på din elevløn? Jeg blev sygemeldt fra min uddannelse, og under sygemelding og barsel blev min sygedagpengesats/barselsdagpenge beregnet på min løn, da min barsel sluttede gik jeg på dimittendsats...

Anmeld

8. maj 2012

Plysbjørnen

Musse21 skriver:

Hej piger

Håber nogen kan hjælpe

barsesdagpenge hvis jeg ikke er helt forkert på den

Anmeld

8. maj 2012

Musse21

Aniteb skriver:

barsesdagpenge hvis jeg ikke er helt forkert på den

Ved du ca hvad den ligger på?

Anmeld

8. maj 2012

Plysbjørnen

Musse21 skriver:

Ved du ca hvad den ligger på?

Det kommer an på din løn... ved jeg fik ca 11500 i mdr, og min normalløn var ca 18000, så det må være en ca 80% af din løn, men er ikke sikker...

Anmeld

8. maj 2012

Musse21

Aniteb skriver:

Det kommer an på din løn... ved jeg fik ca 11500 i mdr, og min normalløn var ca 18000, så det må være en ca 80% af din løn, men er ikke sikker...

det kan man da næsten ikke leve for så når jeg har en elevløn på 5000 kr.

Anmeld

8. maj 2012

Plysbjørnen

Musse21 skriver:

det kan man da næsten ikke leve for så når jeg har en elevløn på 5000 kr.

Det var hvad jeg fik.. Men du må jo prøve at snakke med din fagforening, eller kommunen...

Anmeld

8. maj 2012

Musse21

Aniteb skriver:

Det var hvad jeg fik.. Men du må jo prøve at snakke med din fagforening, eller kommunen...

Ja har også taget kontakt til dem

Tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.