tatovering hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.286 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

skoust

ja har nu besluttet mig at jeg skal have min 5. tatovering og den skal være på håndleddet og op af armen men ved ikke hvad det skal være nogen der kan komme med nogle gode ideer evt billeder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

skoust

slet iokke nogen der kunne tænke sig at hjælpe?

Anmeld

8. maj 2012

AnonymMor

Evt blomster/sommerfugle ? Lidt svært at komme med ideer når man ikke rigtig ved hvad stil du er til ?

Anmeld

8. maj 2012

Lusi

Lidt svært når man ik kender dig
Noget blomster halløj? Måske noget hvor din søns navn eller initialer, bliver "viklet" ind i..

Anmeld

8. maj 2012

skoust

Rinepigen skriver:

Evt blomster/sommerfugle ? Lidt svært at komme med ideer når man ikke rigtig ved hvad stil du er til ?

ja blomster og sommerffugle men måske du kunne hjælpe mig med at finde et motiv? er på helt bar bund

Anmeld

8. maj 2012

Maise86

skoust skriver:

ja blomster og sommerffugle men måske du kunne hjælpe mig med at finde et motiv? er på helt bar bund

Kunne du muligvis sætte billeder ind af de andre du har, så an kan danne sig et indtryk af hvad du allerede har?

Anmeld

8. maj 2012

AnonymMor

skoust skriver:

altså jeg har selv nogle sommerfugle, men de sidder godt nok på ryggen, men måske det kunne være inspiration '

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. maj 2012

MissTas

ja har nu besluttet mig at jeg skal have min 5. tatovering og den skal være på håndleddet og op af armen men ved ikke hvad det skal være nogen der kan komme med nogle gode ideer evt billeder?

jeg har denne og skal den 1. juni have lavet lidt mere ved den, så min datters fodaftryk, navn og fødselsdato bliver flettet ind

i forvejen står der snoet rundt om armen: whatever you are waiting, it is always the unexpected that change your life

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. maj 2012

skoust

jamen jeg har min søns navn til at stå på forden og så har jeg 3 stjerner på venstrehåndled og så har jeg 9 stjerner på maven og så to sammen flettede hjerter i nakken et i lyserød og et i lyseblåt og den står for mig og oliver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.