Skive fericilitetsklinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

Musse21

Ja som overskriften lyder Hvem er vi her inde fra som er tilknyttet Skive fercilitetsklinik?

Og er der nogen der kan forklare mig hvad "klar parat" kursuset går ud på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

AnneP

Musse21 skriver:

Ja som overskriften lyder Hvem er vi her inde fra som er tilknyttet Skive fercilitetsklinik?

Og er der nogen der kan forklare mig hvad "klar parat" kursuset går ud på?

vi er tilknyttete Skive!

Klar parat er hvor i får gennemgået forløbet (IUI el IVF) alt efter hvad I skal! I bliver undervist i at tage medicinen, og så møder I andre par der er i samme situation! Og får svar på nogle af de spørgsmål der evt popper op!

Det er super!

Anmeld

8. maj 2012

Musse21

AnneP skriver:

vi er tilknyttete Skive!

Klar parat er hvor i får gennemgået forløbet (IUI el IVF) alt efter hvad I skal! I bliver undervist i at tage medicinen, og så møder I andre par der er i samme situation! Og får svar på nogle af de spørgsmål der evt popper op!

Det er super!

Men når man skal til det har man så fået afvide hvad for et forsøg man skal igennem eller kommer det også først der?

Anmeld

8. maj 2012

Rkb25

Vi skal igang i Skive når vi har de sidste blodprøver klaret. Jeg har ingen idé om hvad der venter os, så jeg læser spændt med....

Anmeld

8. maj 2012

Musse21

Rkb25 skriver:

Vi skal igang i Skive når vi har de sidste blodprøver klaret. Jeg har ingen idé om hvad der venter os, så jeg læser spændt med....

Der var vi også for 1 mdr. siden.. Og de er bare så søde og hjælpsomme der oppe.. Og man må heller en gerne ringe hvis man er i tvivl om noget

Anmeld

8. maj 2012

Rkb25

Musse21 skriver:

Der var vi også for 1 mdr. siden.. Og de er bare så søde og hjælpsomme der oppe.. Og man må heller en gerne ringe hvis man er i tvivl om noget

Hvor er det dejligt at høre. Håber bare på at det kommer til at gå hurtigt - vi synes bare vi har prøvet forgæves i 100 år....

Anmeld

8. maj 2012

Musse21

Rkb25 skriver:

Hvor er det dejligt at høre. Håber bare på at det kommer til at gå hurtigt - vi synes bare vi har prøvet forgæves i 100 år....

Ja den følelse den kender jeg godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.