skal jeg være bekymret? hurtig svar søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

nusenjo88

midt i madlavningen hvor jeg var alene hjemme med min søn har han spist lidt af en tus. Sådan en blød en man skruer på for at selve farven/tussen kommer op. Han har ca spist hvad der svarer til toppen af en voksens lillefinger. (halvdelen af neglens størrelse) Hvordan skal jeg lige forholde mig? på forhånd tak for svar :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

dorthemus

Ring til Giftlinien

Anmeld

8. maj 2012

Princesspigen

nusenjo88 skriver:

midt i madlavningen hvor jeg var alene hjemme med min søn har han spist lidt af en tus. Sådan en blød en man skruer på for at selve farven/tussen kommer op. Han har ca spist hvad der svarer til toppen af en voksens lillefinger. (halvdelen af neglens størrelse) Hvordan skal jeg lige forholde mig? på forhånd tak for svar :-)

evt ring til læge vagten og spørg dem..

og så ville jeg nok hælde vand i ham ( har ikke selv børn endnu men tænker hvis nu man fortynder det lidt ?...)

Anmeld

8. maj 2012

Faith

Tror det ikke umiddelbart. Tusser osv til børn er uden giftige stoffer netop fordi der sagtens lige kan ryge lidt i munden på de små. Men ring til vagtlægen eller giftlinien.

Anmeld

8. maj 2012

Mettefpigen

Ville også ringe til lægevagten bare for at være på den sikre side.. Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

8. maj 2012

Na-Wi

Syntes os du skal ringe til giftlinien.. Det er derfor den findes

82 12 12 12 Hellere en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

8. maj 2012

nusenjo88

tusind tak for jeres tip :-) har mu snakket mef giftlinjen og de sagde ingen grund til bekymring :-) :-) tusind tak for jeres hjælp!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.