fårupsommerland mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej. vi er nogle stykker der skal en tur i fårup sommerland i weekenden.jeg har loved at bage noget vi kan spise til frokost. det er alt for dyrt vis vi skal spise to gange derinde. jeg søger nogle forslag på nogle lækre frokost ting. vi har ingen køledisk med. og bliver for træls at have med i busser.så skal være noget som vi kan spise lige når vi kommer ind.  håber i vil hjælpe.

den ene spiser ikke pølser. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Dot D

Jeg har lavet en kold pastasalat med hvidløg, krydderurter og kyllingestykker. 

Ellers er det nemt at lave en stor omgang pizzasnegle med forskelligt fyld.

Jeg har også bagt boller med fyld, feks æg og bacon, skinke og ost og mener faktisk også jeg lavede nogen med leverpostej i...

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Jeg har lavet en kold pastasalat med hvidløg, krydderurter og kyllingestykker. 

Ellers er det nemt at lave en stor omgang pizzasnegle med forskelligt fyld.

Jeg har også bagt boller med fyld, feks æg og bacon, skinke og ost og mener faktisk også jeg lavede nogen med leverpostej i...

har du en opskrift? 

Anmeld

8. maj 2012

Dot D

Anonym skriver:

har du en opskrift? 

Jeg har bare bagt ganske almindelige boller, så trykkede jeg et "dybt" hul i dem, hvor jeg puttede mit fyld i, og så lukkede jeg hullet igen og lagde dem på bagepladen med samlingen nedad...

Pastasalaten er kolde skruer, olie blandet med hakket hvidløg og krydderurter efter smag, og kyllingfiletter stegt på panden og derefter revet i "totter" med en gaffel.

Var det udførligt nok? Jeg har ingen mål på, da jeg aldrig arbejder efter opskrift

Anmeld

8. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker pølsehorn! Og ellers som en anden forslår, fyldte indbagt boller! Vh stine

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Tænker pølsehorn! Og ellers som en anden forslår, fyldte indbagt boller! Vh stine

Den ene kan ikke li pølser. Ellers havde det været dejlig nemt 

Anmeld

8. maj 2012

tarkoflen

Hvad med tortillia pandekager smurt med flødeost og fyldt med lidt forskelligt pålæg og salat og så rullet sammen? Jeg har lavet dem med laks og lufttørrret skinke, men de kan også sagtens laves med kylling, rullepølse, spegepølse eller hvad I og ungerne kan lide...

Så ruller du dem bare sammen og så putter dem i film og vupti så er de lige til at spise når I kommer frem

Rigtig god tur!

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hvad med tortillia pandekager smurt med flødeost og fyldt med lidt forskelligt pålæg og salat og så rullet sammen? Jeg har lavet dem med laks og lufttørrret skinke, men de kan også sagtens laves med kylling, rullepølse, spegepølse eller hvad I og ungerne kan lide...

Så ruller du dem bare sammen og så putter dem i film og vupti så er de lige til at spise når I kommer frem

Rigtig god tur!

lyder rigtig lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.