Jeg har lige et spørgsmål til jer, håber i kan hjælpe mig. Jeg vil så meget gerne blive gravid og have mig et lille dejlig barn, min mand og jeg forventer det, vi prøver hvergang men det er så svært. Jeg fik min sidste menstruation den 25.03.2012 til den 30.03.2012 indtil nu har jeg kun haft et lille udflåd med 1-2 pletter lyserødt blod. Jeg tisser meget, og har haft mange smerter ved min livmoder, og ryggen. Det er aldrig nogen smerter jeg har haft før og de er meget værre end normalt menstruations smerter. Men idag den 08.05.2012 fik jeg så min blødning, jeg bløder helt normalt som menstruations farven. Jeg tog så en test den 04.05.2012 og den viste negativ, jeg tog til lægen samme dag og lægen sagde jeg kan ikke helt svare dig på om du er gravid, men testen her viser negativ. Jeg blev meget bekymret og ked af det, da jeg gerne vil have mit første barn. Min mand og jeg venter, og har prøvet i 8 månneder nu. Kan man være gravid selvom man bløder nu efter så lang tid? da der er gået 2 uger. Det gør bare så ondt, at jeg har de værreste smerter lige nu. Der nogen der siger man godt kan være gravid selvom man har sin menstruation, men passer det? og hvis jeg ikke er gravid jamen hvorfor fik jeg så min menstruation 2 uger senere, og hvorfor har jeg haft de smerter ved livmoder, og ryggen. Jeg har været meget sløv og træt og sovet meget. Nogen der kan svare på mit spørgsmål? Tak 
Anmeld