Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeanne-skat skriver: hva skal ´du ha for det sidste billed de den blå dragt og de bukser med stjerner
hva skal ´du ha for det sidste billed de den blå dragt og de bukser med stjerner
Jeg skal lige høre Pipkukkeren først om hun ville købe det .. Ellers vender jeg tilbage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
juni skriver: har du stadig katvig tingene og natdragte med fødder? Hvis ja, vil jeg gerne høre prisen på det.
har du stadig katvig tingene og natdragte med fødder? Hvis ja, vil jeg gerne høre prisen på det.
Jeg har i hvert fald natdragtene med fødder .. De 3 øverste .. Men ved ikke om jeg har Katvigtøjet .. Skal lige høre Pipkukkeren om hun ville købe det .. Men vi kan sige 65 inkl. for dragtene med fødder ?
morethanperfect skriver: Jeg har i hvert fald natdragtene med fødder .. De 3 øverste .. Men ved ikke om jeg har Katvigtøjet .. Skal lige høre Pipkukkeren om hun ville købe det .. Men vi kan sige 65 inkl. for dragtene med fødder ?
tak, venter lige og ser om ikke jeg kan få katvig med - vil helst købe lidt mere ad gangen
morethanperfect skriver: Jo men vil du ha natdragten uden fødder med ? Det er str. 86 også ??I så fald vil jeg gerne ha 190 inkl. porto
Jo men vil du ha natdragten uden fødder med ? Det er str. 86 også ??I så fald vil jeg gerne ha 190 inkl. porto
190 inkl. porto og med natdragten i str. 86
Sender du pm med kontooplysninger?
juni skriver: tak, venter lige og ser om ikke jeg kan få katvig med - vil helst købe lidt mere ad gangen
Det med Katvig er solgt desværre
morethanperfect skriver: Jeg skal lige høre Pipkukkeren først om hun ville købe det .. Ellers vender jeg tilbage
jeanne-skat skriver: bare iorden
bare iorden
Det er desværre solgt
..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128