at spise selv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

Moar2011

storm bliver 13mdr her den 16maj

hvornår gav i jeres børn lov til at spise selv, altså kartofler +sov eller pasta + sovs.. de retter der virkelig kan grætte ??

Og hvordan bærer i jer ad `?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

An&Jo

Babyklar skriver:

hvornår gav i jeres børn lov til at spise selv, altså kartofler +sov eller pasta + sovs.. de retter der virkelig kan grætte ??

det fik han lov til lige før han blev 1 år..

et håndklæde under stolen, og så ellers bare en gaffel i hånden, og så fik han lov til at øve sig.

Anmeld

8. maj 2012

Moar2011

An&Jo skriver:

det fik han lov til lige før han blev 1 år..

et håndklæde under stolen, og så ellers bare en gaffel i hånden, og så fik han lov til at øve sig.

ja for jeg mener at det hvertfald er tid til at det er ALLE slags mad han skal øve sig ved .. og ikke kun de lette retter (salat brød osv)

Anmeld

8. maj 2012

An&Jo

Babyklar skriver:

ja for jeg mener at det hvertfald er tid til at det er ALLE slags mad han skal øve sig ved .. og ikke kun de lette retter (salat brød osv)

jamen så er det jo bare at gøre som i synes bedst..

Om det er et håndklæde under stolen, eller om det er en anden måde er jo op til jer, bare han ikke får skæld ud når han spilder..

Anmeld

8. maj 2012

Moar2011

An&Jo skriver:

jamen så er det jo bare at gøre som i synes bedst..

Om det er et håndklæde under stolen, eller om det er en anden måde er jo op til jer, bare han ikke får skæld ud når han spilder..

neeej selvfølgelig får han ikke det ! det er jo den eneste måde han kan lærer det på

Anmeld

8. maj 2012

morethanperfect

Babyklar skriver:

Det gjorde han da han var ca 1 år ..
Og sikke et svineri han fik lavet ..... Og stadig gør  

Anmeld

8. maj 2012

An&Jo

Babyklar skriver:

neeej selvfølgelig får han ikke det ! det er jo den eneste måde han kan lærer det på

Skrev det fordi jeg faktisk har oplevet en mor skælde sit barn ud fordi det spildte, og det vil jeg jo ikke mene er med til at motivere det..

men det er da bare at komme igang med at øve så..

Anmeld

8. maj 2012

Moar2011

An&Jo skriver:

Skrev det fordi jeg faktisk har oplevet en mor skælde sit barn ud fordi det spildte, og det vil jeg jo ikke mene er med til at motivere det..

men det er da bare at komme igang med at øve så..

gir dig heeelt ret ..

Anmeld

8. maj 2012

Moar2011

morethanperfect skriver:

Det gjorde han da han var ca 1 år ..
Og sikke et svineri han fik lavet ..... Og stadig gør  

okey ..

Anmeld

8. maj 2012

K&S

Babyklar skriver:

Anton spiste alt selv, da han var ca. 10 måneder. Vi måtte ikke hjælpe ham eller made ham på nogen måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.