Støv udendøre , skadeligt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

Lady Marion <3

Min søn startede 1 april i en børnehave , de har en meget lille legeplads og den ene halvdel består af gammelt jord/grus og det støver , i tror det er løgn .. Når vi henter ham er han nærmest helt sort og han næse løber med sort snot   Er det ikke møg usundt tænker jeg ??  Slimhinderne er jo irriteret siden hans næst løber sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Lady Marion <3

Slet ingen der har forstand på det ?

Anmeld

8. maj 2012

SjeBets

i den børnehave min søn gik ,det havde de også meget meget meget meget fint sand/støv, så de var altid vildt støvet og det sad i alt og deres tæer selv om de gik i sko var sorte fordi det fine sand/Støv kom ind over alt. 

Og kan fortælle han har ikke taget skade af det. han blev bare vasket så var han fin igen.  Men sådan var det bare i det område vi boede i dengang 

Anmeld

8. maj 2012

Lady Marion <3

SjeBets skriver:

i den børnehave min søn gik ,det havde de også meget meget meget meget fint sand/støv, så de var altid vildt støvet og det sad i alt og deres tæer selv om de gik i sko var sorte fordi det fine sand/Støv kom ind over alt. 

Og kan fortælle han har ikke taget skade af det. han blev bare vasket så var han fin igen.  Men sådan var det bare i det område vi boede i dengang 

Okay rart at høre jeg håber sgu ikke de tager skade på sigt , syntes det er møg ulækkert

Anmeld

8. maj 2012

SjeBets

Lady Marion <3 skriver:

Okay rart at høre jeg håber sgu ikke de tager skade på sigt , syntes det er møg ulækkert

Vi jokede altid med at der burde stå et kar ved lågen ud, vi kunne dyppe ungene i, fordi de var så møjet til dagligt. Men ungerne var glade så tager man det ikke så tungt 

Anmeld

8. maj 2012

Lady Marion <3

SjeBets skriver:

Vi jokede altid med at der burde stå et kar ved lågen ud, vi kunne dyppe ungene i, fordi de var så møjet til dagligt. Men ungerne var glade så tager man det ikke så tungt 

Ha ha ja sådan er det også her , man kan dårligt tage knægten med ud at handle

Anmeld

8. maj 2012

SjeBets

Lady Marion <3 skriver:

Ha ha ja sådan er det også her , man kan dårligt tage knægten med ud at handle

Her var det så smart at alle havde eller havde haft unger i den børnehave så de vidste godt hvorfor de var så møget når man lige skulle handle mælk før man tog hjem

Anmeld

8. maj 2012

Lady Marion <3

SjeBets skriver:

Her var det så smart at alle havde eller havde haft unger i den børnehave så de vidste godt hvorfor de var så møget når man lige skulle handle mælk før man tog hjem

Ha ha ok så   ærgeligt de ikke har råd til at lave institutionerne grønne med lidt græs træer og planter .

Anmeld

8. maj 2012

SjeBets

Lady Marion <3 skriver:

Ha ha ok så   ærgeligt de ikke har råd til at lave institutionerne grønne med lidt græs træer og planter .

det her var enddag en halv skovbørnehave, de havde en kæmpeskov bag ved hvor de var 50 % af tiden. men der var bare sådan noget fint støv/sand over alt... det var også over alt i revner og sprækker på bilen altid det var til at blive skør af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.