Om andre børns forældre :) fint lille blog indlæg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

tarkoflen

Jeg håber virkelig jeg kan lægge mig i selen for ikke at blive en af de forældre, der opfører sig sådan...

http://www.tinetholander.dk/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Jeg håber virkelig jeg kan lægge mig i selen for ikke at blive en af de forældre, der opfører sig sådan...

http://www.tinetholander.dk/

er fast læser derpå, elsker at læse på den blog..

Anmeld

8. maj 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

er fast læser derpå, elsker at læse på den blog..

Ja hun er bare så god

Er du også på superheltemor? Hende er jeg også ret pjattet med!

Anmeld

8. maj 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Ja hun er bare så god

Er du også på superheltemor? Hende er jeg også ret pjattet med!

jeg har været der..

Men da jeg skiftede blogadresse for et par måneder siden mistede jeg alle de blogs jeg havde til at lægge i min liste, så det er ikke alle jeg har fået med derpå igen..

men ja hun er også super god..

Anmeld

8. maj 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

jeg har været der..

Men da jeg skiftede blogadresse for et par måneder siden mistede jeg alle de blogs jeg havde til at lægge i min liste, så det er ikke alle jeg har fået med derpå igen..

men ja hun er også super god..

Hun har fået sin egen blog på superheltemor.dk hvis du skal på hende igen

Jeg følger ikke med i andre lige nu, men hvis du har nogle gode at byde ind med, kunne det være, at jeg skulle tjekke dem ud

Anmeld

8. maj 2012

lycly

Åååh det er lige den slags jeg frygter allermest omkring det med at være forælder: ANDRE FORÆLDRE! Eller i hvert fald dem som hun beskriver her

Anmeld

8. maj 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Hun har fået sin egen blog på superheltemor.dk hvis du skal på hende igen

Jeg følger ikke med i andre lige nu, men hvis du har nogle gode at byde ind med, kunne det være, at jeg skulle tjekke dem ud

altså jeg følger mange forskellige..

men jeg har en liste inde i højre side af min egen blog..

http://fashionovermum.blogspot.com/

så kan du da se om du finder nogen der er spændende.. jeg synes specielt at "pimp me up at detour" er en rigtig god en hvis man elsker at være kreativ med indretning..

Anmeld

8. maj 2012

tarkoflen

LuLy skriver:

Åååh det er lige den slags jeg frygter allermest omkring det med at være forælder: ANDRE FORÆLDRE! Eller i hvert fald dem som hun beskriver her

Ja det er også min frygt, og tænk engang hvis man selv blev sådan en idiot uden at tænke over det? Satser dog på, at jeg har så meget respekt for mine medmennesker at det aldrig ville ske... Men hvis der er en som opfører sig så tåbeligt som Kaspers far, kunne jeg måske godt blive en snert irriteret

Anmeld

8. maj 2012

lycly

tarkoflen skriver:

Ja det er også min frygt, og tænk engang hvis man selv blev sådan en idiot uden at tænke over det? Satser dog på, at jeg har så meget respekt for mine medmennesker at det aldrig ville ske... Men hvis der er en som opfører sig så tåbeligt som Kaspers far, kunne jeg måske godt blive en snert irriteret

Jeg tror at bare det er man er opmærksom på IKKE at blive sådan, så bliver man heller ikke sådan. Håber jeg da..  

Men at hun kan beherske sig overfor den tykke drengs far fatter jeg ikke, det tager jeg hatten af for. Jeg var fløjet FLUKS derover og havde sagt noget til ham..  

Anmeld

8. maj 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

altså jeg følger mange forskellige..

men jeg har en liste inde i højre side af min egen blog..

http://fashionovermum.blogspot.com/

så kan du da se om du finder nogen der er spændende.. jeg synes specielt at "pimp me up at detour" er en rigtig god en hvis man elsker at være kreativ med indretning..

Jeg må ind og kigge lidt tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.