Træt af gylp... Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.176 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

Camulla

Min baby på knap 4 måneder gylper konstant og hele tiden og meget! Jeg kan skifte både hans og mit eget tøj jeg ved ikke hvor mange gange om dagen. Det er i sengen, i sofaen, i gulvtæppet, på gulvet, ja alle vejne. Hvad skal jeg gøre? Jeg prøver på, ikke at holde ham for højt når jeg bøvser ham, så der ikke kommer pres på hans mave. Hvad kan jeg mere gøre? 

Og gylper jeres lige så meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Nea85

Camulla skriver:

Min baby på knap 4 måneder gylper konstant og hele tiden og meget! Jeg kan skifte både hans og mit eget tøj jeg ved ikke hvor mange gange om dagen. Det er i sengen, i sofaen, i gulvtæppet, på gulvet, ja alle vejne. Hvad skal jeg gøre? Jeg prøver på, ikke at holde ham for højt når jeg bøvser ham, så der ikke kommer pres på hans mave. Hvad kan jeg mere gøre? 

Min datter gylpede også rigtig meget, og det var ligegyldigt hvor meget eller hvor lidt hun spiste, eller om hun blev bøvset på den eller den anden måde. Både min læge og SP sagde, at sådan er nogle børn bare, og at det ville gå over på et tidspunkt.
Det gjorde det også, da hun var 9 måneder gammel!!

Anmeld

8. maj 2012

Camulla

Nea85 skriver:

Min datter gylpede også rigtig meget, og det var ligegyldigt hvor meget eller hvor lidt hun spiste, eller om hun blev bøvset på den eller den anden måde. Både min læge og SP sagde, at sådan er nogle børn bare, og at det ville gå over på et tidspunkt.
Det gjorde det også, da hun var 9 måneder gammel!!

Er faktisk glad for dit svar, selvom der så åbenbart måske ikke er noget at gøre ved det. Men glad for at høre, at det ikke er unormalt Klokken er nu kvart over et, vi har været oppe siden 7 og jeg har skiftet tøj på ham 5 gange og 3 gange på mig selv... !!! Jeg er træt af gylp og vasketøj!! 

Hjalp det da du startede på grød? For det håber jeg sådan... Må starte på tirsdag...

Anmeld

8. maj 2012

Annemor...

Camulla skriver:

Min søn gylpede også helt vildt mens jeg ammede ham fuldt ud, men nu er han begyndt og få grød og det har hjulpet på hans gylperi

Anmeld

8. maj 2012

MissTas

Camulla skriver:

min datter på nu 11 uger gylper også MEGET, HELE TIDEN og OVER DET HELE ..

men som en anden har skrevet, så gør nogle børn det bare.. enten har man gylpe-barn eller også har man ikke.. skulle gerne gå væk på et tidspunkt

men ellers så sørg for at barnet sidder op i et kvarters tid efter måltidet og hvis du gir flaske så sørg for at baby er delvist oprejst når det spiser.. hjælper det ikke, så er der bare ikke så meget at gøre, desværre ..

men ja, jeg har fundet ud af, at det kræver lidt ekstra tøj end normalt, lidt ekstra smække og lidt ekstra stofbleer.. hehe.

men sådan er det jo

Anmeld

8. maj 2012

Nea85

Camulla skriver:

Er faktisk glad for dit svar, selvom der så åbenbart måske ikke er noget at gøre ved det. Men glad for at høre, at det ikke er unormalt Klokken er nu kvart over et, vi har været oppe siden 7 og jeg har skiftet tøj på ham 5 gange og 3 gange på mig selv... !!! Jeg er træt af gylp og vasketøj!! 

Hjalp det da du startede på grød? For det håber jeg sådan... Må starte på tirsdag...

Hmm.. Det hjalp lidt, da hun begyndte at få mos og grød, men hun gylpede stadig.

Suk, jeg skiftede også tøj mange, mange gange i løbet af dagen

Anmeld

8. maj 2012

Pikku Myy

Jeg har også været mor til en stor-gylper. Efter måltider holdt vi altid min søn lidt væk fra os, så det meste af gylpet endte på gulvet, hvor det bare kunne tørres op igen... Tror den nemmeste løsning på problemet, må være at du prøver at se lidt mindre strengt på om der er kommet lidt gylp på tøjet

Hos os stoppede det selvfølgelig lidt efter han begyndte at få fast føde, men der kunne stadig godt komme lidt op indtil han var lidt over et år...

Anmeld

8. maj 2012

Mette M

Camulla skriver:

Min søn gylpede også rigtig meget. Min sp anbefalede johannesbrødskernemel fra apoteket. Det gør mælken tykkere. Det hjalp herhjemme. Det kommer stadig noget ind i mellem. Jeg ville nok lige ringe til sp for det kan også være klappen ved mavesækken som ikke lukker helt endnu. 

Anmeld

8. maj 2012

Kamulla

der er noget pulver du kan blande i MME´en hvis han får det.. det skulle gøre mælken mere tung når den kom ned i maven..

desværre hjalp det ikke her, Noah led nemlig af refluks.. det fik vi først konstateret ret sent, da vi gik over til normal mad kastede han det stadig op.. og med flasken var det lige meget om det var 5 min eller 3 timer siden han havde spist.. kaste op kunne han alligevel

hilsen Camilla med en plettet sofa (glæder mig tila t få en ny )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.