Jeg skal klippes. Men hvordan? :) (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.662 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

DitteFisk

Jeg har bestilet tid til frisøren i morgen. Synes jeg trænger til at få taget lidt af de spaltede spidser og lidt fornyelse men har svært ved lige at finde ud af hvad der ville klæde mig. 

Kan i hjælpe?

- sygt barn ved min side på billedet ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Polkaprik

Du er super køn og feminin og jeg tænker at du sagtens kan bære en meget markant frisure. Jeg forestiller mig at sådan en skarp page med helt lige pandehår a la hende fra Pulp Fiction ville klæde dig rigtig godt. Men det kommer jo også an på hvilke type person du er. Det er jo ikke alle der ville føle sig tilpas med sådan en frisure

Anmeld

8. maj 2012

Loa

Ja jeg tænker også noget kortere vil klæde dig super godt  

A la pernille rosendahl måske....

Anmeld

8. maj 2012

DitteFisk

Polkaprik skriver:

Du er super køn og feminin og jeg tænker at du sagtens kan bære en meget markant frisure. Jeg forestiller mig at sådan en skarp page med helt lige pandehår a la hende fra Pulp Fiction ville klæde dig rigtig godt. Men det kommer jo også an på hvilke type person du er. Det er jo ikke alle der ville føle sig tilpas med sådan en frisure

Tak, det var sødt sagt det skal da lige overvejes!

Anmeld

8. maj 2012

DitteFisk

Loa skriver:

Hun er super køn, jeg ved ikke helt om jeg kan bære den frisure, eller om mit hår simpelthen ville falde for fladt, men det er taget op til overvejelse

Anmeld

8. maj 2012

Polkaprik

Loa skriver:

Vi er vist ret enige

Anmeld

8. maj 2012

DitteFisk

Polkaprik skriver:

Vi er vist ret enige

Hendes kindben er så smukke med det hår.. jeg har slet ikke smukke kindben nok! åh. 

Anmeld

8. maj 2012

Blirnokaldrigfru

Hvis du har mod på det, tror jeg det kunne være flot til dig, med kort hår i siderne og hvor det så er lidt længere ovenpå? du ved ??

Noget ala det her?

Anmeld

8. maj 2012

DitteFisk

Frk P. skriver:

Hvis du har mod på det, tror jeg det kunne være flot til dig, med kort hår i siderne og hvor det så er lidt længere ovenpå? du ved ??

Noget ala det her?

uuh, det ville jeg nok ikke turde ville savne at kunne sætte håret op. Men det er en meget smuk frisure. 

Anmeld

8. maj 2012

Blirnokaldrigfru

Gigl skriver:

uuh, det ville jeg nok ikke turde ville savne at kunne sætte håret op. Men det er en meget smuk frisure. 

Synes det er helt vildt flot, og dit ansigt kunne bære det men jeg synes måske at page bliver for... kantet til dig?

Så synes jeg helelre du skulle vælge den lidt længere og skrå page ?

Eller den pjuskede version?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.