Børneværelse 1.sal, toilet på stueetagen - hvordan gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

Ryberg

Ja, jeg ved godt der er laaaang tid til, at Lasse skal smide bleen, men det er et spørgsmål der dukker op i mit hoved hele tiden, så tænkte jeg ligeså godt kunne spørge

Lasse har børneværelse på 1. salen, og man skal ned af trapper, igennem stue, køkken og gang for at komme på toilettet (Jeg hadede den tur da jeg var gravid....)

Jeg ved jo godt, at man starter med at de kan have ble på om natten osv. Men børn kan vel være temmelig groggy når de vågner om natten?

Ja kort, sagt, jeg er nervøs for om han falder ned af trappen når han skal til at smide bleen om natten også..

Hvad har i andre gjort? Lavet en potte på værelset? eller går det bare helt naturligt.. og de falder ikke ned af trappen?

Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Marco2

Vi har også soveværelse og børneværelser på 1. sal og toilet i stue plan og vores datter på 4 er først begyndt at sove uden natble i år. Men hun tisser når hun får børstet tænder lige inden hun skal i seng, og så sover hun natten igennem. Hun skal ikke tisse i løbet af natten. Og de får gange det er sket at hun skal tisse, har hun kaldt på mig og jeg har fulgt med ned.

Vil ikke ha en potte på hendes værelse. Det synes jeg er uhygiejnisk. Hvad hvis de tisser ved siden af eller kommer til at vælte den … 

Anmeld

8. maj 2012

Ryberg

Marco2 skriver:

Vi har også soveværelse og børneværelser på 1. sal og toilet i stue plan og vores datter på 4 er først begyndt at sove uden natble i år. Men hun tisser når hun får børstet tænder lige inden hun skal i seng, og så sover hun natten igennem. Hun skal ikke tisse i løbet af natten. Og de får gange det er sket at hun skal tisse, har hun kaldt på mig og jeg har fulgt med ned.

Vil ikke ha en potte på hendes værelse. Det synes jeg er uhygiejnisk. Hvad hvis de tisser ved siden af eller kommer til at vælte den … 

Ja det er lige præcis også den tanke jeg har haft...

Men det var da rart lige at høre en erfaring - tak for det..

og ja det ville ikke være noget problem hvis han bare kom ind og vækkede mig hver gang.... ville da hellere end gerne følge ham ned på toilet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.