Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Nåååååååårh, lille chokolade-gris Hvor er hun dejlig!
Nåååååååårh, lille chokolade-gris Hvor er hun dejlig!
Taaaak Jeps hun eeeelsker chokolade
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Loa skriver: Syntes bare det var på tide i så min smukke datter igen Hun er simpelthen en lille krudtugle, er over alt hele tiden, og der er bare gang i den, fra morgen til aften... Og så kan det ikke blive vildt nok Som i kan se på billederne skal hun vist nok snart til at gå til gymnastik Hun elsker i hvert fald at bruge sin krop Og så elsker hun at se To på flugt. Næsten lidt for meget. Tror hun har set den minimun én gang om dagen mens hun har været hjemme med skoldkopper Ellers er hun bare glad og sjov, og gud hvor jeg bare elsker den lille trold
Syntes bare det var på tide i så min smukke datter igen
Hun er simpelthen en lille krudtugle, er over alt hele tiden, og der er bare gang i den, fra morgen til aften... Og så kan det ikke blive vildt nok
Som i kan se på billederne skal hun vist nok snart til at gå til gymnastik Hun elsker i hvert fald at bruge sin krop
Og så elsker hun at se To på flugt. Næsten lidt for meget. Tror hun har set den minimun én gang om dagen mens hun har været hjemme med skoldkopper
Ellers er hun bare glad og sjov, og gud hvor jeg bare elsker den lille trold
Rigtig gode billeder af en glad krudt ugle..
Mor til Frederic skriver: Rigtig gode billeder af en glad krudt ugle..
Tak
Ajjjj hvor er hun fin Hvor gammel er hun??.. Og jaa vil også lige melde mig på banen med rod.... Hihi har brugt flere timer i dag med vasketøj, støvsuger, sortere babytøj som han ikk kan bruge mere, rydde op... Og synes slet ikk jeg er færdig endnu
Loa skriver: Tak
så lidt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128