kartoffelsalat opskrifter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.424 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

Nolle

Jeg har aldrig i mit liv lavet kartoffelsalat, og når man spøger google kommer der jo FLERE sider frem. Og jeg magter ikke at lave dem alle. Så hvad er jeres total top et opskrift på kartoffelsalat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

HeidiØ

Jeg har aldrig i mit liv lavet kartoffelsalat, og når man spøger google kommer der jo FLERE sider frem. Og jeg magter ikke at lave dem alle. Så hvad er jeres total top et opskrift på kartoffelsalat?

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=12267

Jeg laver altid den her, og synes den smager vildt godt  .. 200 g løg er dog liiiiige i overkanten sys jeg!!

Er ihvertfald ikke til varm kartoffelsalat!

Anmeld

8. maj 2012

Nolle

HeidiØ skriver:

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=12267

Jeg laver altid den her, og synes den smager vildt godt  .. 200 g løg er dog liiiiige i overkanten sys jeg!!

Er ihvertfald ikke til varm kartoffelsalat!

Den lyder som en nem en, det må jeg prøve lave i dag
Tror vi kommer til at leve af kartoffelsalat ind til min søn fødsesldag, få at finde den helt rigtig.

Og tak

Anmeld

8. maj 2012

HeidiØ

Nolle skriver:

Den lyder som en nem en, det må jeg prøve lave i dag
Tror vi kommer til at leve af kartoffelsalat ind til min søn fødsesldag, få at finde den helt rigtig.

Og tak

Selvtak! Mmh, det er også lækkert! Men HUSK det med løgene, tror faktisk kun jeg puttede halvdelen af hva der skulle i sidst, og det var stadig lidt for meget

Anmeld

8. maj 2012

Nolle

HeidiØ skriver:

Selvtak! Mmh, det er også lækkert! Men HUSK det med løgene, tror faktisk kun jeg puttede halvdelen af hva der skulle i sidst, og det var stadig lidt for meget

Jeg skal nok huske det,  
Kæresten kan heller ikke så godt li løg men jeg elsker løg så det bliver en mellen ting  

Anmeld

8. maj 2012

ønskebørn74

Nolle skriver:

jeg laver denne..

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=9627

og min mand er vild med når jeg drysser dåse ananas i stykker ud over..

Anmeld

8. maj 2012

An&Jo

jeg blander 1 liter ymer med en bøtte mayonaise, så skærer jeg 2 løg i små tern og blander i sammen med salt og peber, derudover kommer jeg nogengange karry i da jeg synes det smager super godt..

så kommerj eg også purløg i og så selvfølgelig kartofler..

Den er fed, men den er sindssyg god.. min svigerinde spiser normalt ikke kartoffelsalat, men min den æder hun simpelthen af

Anmeld

8. maj 2012

Holbæktrunten

Nolle skriver:

Jeg plejer at blande creme fraiche med karry, hvidløg og salt efter smag. og så kommer jeg optøede frosne ærter i, forårsløg og radisser 

Anmeld

8. maj 2012

Nolle

ønskebarn74 skriver:

jeg laver denne..

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=9627

og min mand er vild med når jeg drysser dåse ananas i stykker ud over..

Den ser nu meget lækker ud  

Den må prøves imorgen

Mange tak

Anmeld

8. maj 2012

Nolle

An&Jo skriver:

jeg blander 1 liter ymer med en bøtte mayonaise, så skærer jeg 2 løg i små tern og blander i sammen med salt og peber, derudover kommer jeg nogengange karry i da jeg synes det smager super godt..

så kommerj eg også purløg i og så selvfølgelig kartofler..

Den er fed, men den er sindssyg god.. min svigerinde spiser normalt ikke kartoffelsalat, men min den æder hun simpelthen af

Få at sige det helt ærliget så lyder det ulækkert ;D 
Men den må osse prøves ..

Hvormange kartoffler sådan ca ?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.