Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen som ved hvornår pencilin plejer at virke fra, i følge lægesektæren ville hun mene der gik et par dage men det er da lang tid hvis man har problemet nu og her og skal afhjælpes... Nogen som ved noget om det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wamse skriver: Er ret sikker på at en lægesekretær er ret kompetent til at vurdere det Min erfaring siger også et par dage
Er ret sikker på at en lægesekretær er ret kompetent til at vurdere det Min erfaring siger også et par dage
Hende her lyd bare ikke så kompitent, hun sagde ja det ved jeg ikke, jeg vil mene at der går et par dage. Men tak så må jeg jo have ørepine i 2 dage endnu...
Mette&Alexander skriver: Hende her lyd bare ikke så kompitent, hun sagde ja det ved jeg ikke, jeg vil mene at der går et par dage. Men tak så må jeg jo have ørepine i 2 dage endnu...
wamse skriver: Kan smertestillende ikke tage det? Ellers noget med at sove med hovedet højt indtil det bliver bedreRigtig god bedring
Kan smertestillende ikke tage det? Ellers noget med at sove med hovedet højt indtil det bliver bedreRigtig god bedring
Nej desværre ikke, og hoved har jeg haft hævede i 10 dage.... er også helt stoppet til og det er det som trykker i ørene og må heller ikke tage mere næsespay så er helt til randestenen i dag.... Håber bare det pencilen kan afhjælpe mine problemer og slå den infektion ihjæl som lever i mig....
Mette&Alexander skriver: Nogen som ved hvornår pencilin plejer at virke fra, i følge lægesektæren ville hun mene der gik et par dage men det er da lang tid hvis man har problemet nu og her og skal afhjælpes... Nogen som ved noget om det?
Her " plejer " det også at tage et par dage! Vh stine
Ploffer skriver: Penicillin er ca, 3 dage om at virke..... desværre God bedring
Penicillin er ca, 3 dage om at virke..... desværre God bedring
Tak må holde de næste 3 dage ud så... øv øv.... tis
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128