Jeg vil ikke ha det sådan her.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.878 visninger
21 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

MyLove E

Jeg er så frygtelig ked af det i dag. Jeg skal være alene med min søn i dag, da min mand er taget på kursus og kommer først hjem i morgen aften..
Jeg ELSKER min søn over alt på jorden, men jeg har bare ikke lyst til at være alene med ham. Jeg går bare og tænker på at kl skal blive omkring 19 Så han kan komme i seng.

Jeg vil ikke ha det sådan her. jeg burde nyde at ham og jeg skal værre alene og bare hygge os:-)

Jeg har så ondt i maven og græder inden i hele tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

BigHope13

Åh stakkels dig hvor må det være forfærdelig.
Jeg kender intet til det du beskriver men vil give dig en kæmpe kram og hold ud. Har du ikke noget familie eller veninder du kan blive støttet lidt af i dag. så du ikke behøver være selv hjemme med den lille.

Anmeld

8. maj 2012

banana3

Tauf skriver:

Jeg er så frygtelig ked af det i dag. Jeg skal være alene med min søn i dag, da min mand er taget på kursus og kommer først hjem i morgen aften..
Jeg ELSKER min søn over alt på jorden, men jeg har bare ikke lyst til at være alene med ham. Jeg går bare og tænker på at kl skal blive omkring 19 Så han kan komme i seng.

Jeg vil ikke ha det sådan her. jeg burde nyde at ham og jeg skal værre alene og bare hygge os:-)

Jeg har så ondt i maven og græder inden i hele tiden.

Århh kæmpe krammer til dig  Har du ikke en veninde, som kan komme og holde dig lidt med selskab? eller noget familie 

Anmeld

8. maj 2012

MyLove E

BigBabyWish12 skriver:

Åh stakkels dig hvor må det være forfærdelig.
Jeg kender intet til det du beskriver men vil give dig en kæmpe kram og hold ud. Har du ikke noget familie eller veninder du kan blive støttet lidt af i dag. så du ikke behøver være selv hjemme med den lille.

Tak for Den varmer godt..
Mine veninder bor 100km fra mig. Og min mor kan ikke ha komme ud til os da vi ingen bil har.

Men jeg skal også lære at være alene.

Anmeld

8. maj 2012

MyLove E

banana3 skriver:

TåTa

Århh kæmpe krammer til dig  Har du ikke en veninde, som kan komme og holde dig lidt med selskab? eller noget familie 

Tak for dit kram.
Desværre har jeg ikke nogen der kan komme ud til mig.

Anmeld

8. maj 2012

Janni.

Åh hvor jeg føler med dig.

Håber i får en dejlig dag alligevel. Du er velkommen til at skrive privat til mig. Jeg lytter gerne.

Anmeld

8. maj 2012

MamaJakob

Også en  herfra.

Vil bare sige, at jeg GODT kender følelsen - så du er ikke den eneste, og du skal ikke have dårlig samvittighed over at føle sådan!

Prøv om ikke du kan tvinge dig selv til at tænke positivt, eller i det mindste bare tænke: "Det er ÉN dag ud af et HELT liv" - så kan tingene godt virke lidt mere overskuelige. 

Jeg er sikker på, dagen er omme, før du ved det, og at du og din søn får en dejlig dag

Anmeld

8. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sådan ku jeg også ha det, da thea var lille og havde kolik. Syntes det var så hårdt at være alene med hende. Heldigvis gik kolikken over og man lære at være alene med de små! Også er det bare at glæde sig til far kommer hjem! Vh stine

Anmeld

8. maj 2012

MyLove E

Janni. skriver:

Åh hvor jeg føler med dig.

Håber i får en dejlig dag alligevel. Du er velkommen til at skrive privat til mig. Jeg lytter gerne.

Mange tak.. Det vil gerne.. jeg er lige inde i byen..

Anmeld

8. maj 2012

tarkoflen

Øv det lyder ikke rart

Har du overskud til at komme lidt ud, så I kan komme på en legeplads eller ud og gå en lang tur, så har du ham beskæftiget og du får lidt luft og højt til loftet.

Jeg synes det er sejt, at du er alene med din søn, når der er svært for dig! Så giv dig selv et stort klap på skulderen, jeg er sikker på, at du kan gøre det rigtig godt, og kommer godt igennem dagen

Kæmpe herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.