Sagen er den, at jeg har en tumling, på 2 år og 2 måneder...
Og har lidt ting som nu virkelig går mig på
så ville egentlig høre om andre har de samme "problemer" eller om hvad hulan jeg skal gøre...
1. Min tumling kan ikke/slet ikke side og spise selv med ske eller gaffel, overhovedet. Vil ikke lære det, selvom jeg har forsøgt med alt muligt for at gøre det så hyggeligt som muligt. Skeér, gafler, talllerken bliver kylet på gulvet.
2. Min tumling kan ikke selv drikke af et glas og nægter os her og vil prøve selv. Selvom jeg har vist i over et år hvordan man skal gøre, og det er helt okey at spilde.....Det nægtes os.
3. Min tumling nægter og spise hovedemåltiderne ved spisebordet, vi har altid sidet ved bordet for at spise, men de sidste 3 måneder har min tumling nægtet og spise mad....Hvis X skal spise mad vil X gå rundt og spise/jeg skal fodre X, og jeg nægter altså her at man går rundt og spiser... Dvs min lille tumling stortset hver dag ikke får noget mad, det bliver sommetider kun til tre skeér aftensmad på hele døgnet 
4. Min tumling er som sagt 2,2 år og kan overhovedet ikke tale, X har været ved lægen næsten hver månede det sidste halve år, for at få tjekket ørene, og de fejler intet overhovedet X hører rigtig fint os. Og X har aldrig været syg, andet end de par gange X er blevet vaccineret
som jo følger med.
Men hvad pokker kan jeg gøre med de 4 ting 
Vil ikke selv spise
Vil ikke selv drikke
Vil ikke spise mad ved bordet
Vil ikke lære og tale
Det 4 ting går mig virkelig på, jeg elsker min tumlig af hele mig
og jeg vil for alt i verden gøre det bedste for min vidunderlige tumling.
nogen der har samme problemer? eller nogen der ved hvad jeg kan gøre med de 4 ting?
Ha en dejlig dag alle som kigger med.