ikke flere børneafdelings besøge fra os..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

onlyme

Jaaaah, så kom endelig den dag hvor vi ikke længere er tilknyttet børneafdelingen,. Min søn blev jo for 9 mdr's tid siden født med blød brusk i halsen, som har forværet hans vejrtrækning, så han har haft problemer med at trække vejret,. Og siger en underlig lyd når han har trukket vejret, det gør han ikke mere, nu kun om natten når han sover tungt,. Idag fik vi avide det bare så super godt ud, og vi fik avide vi ikke skulle til flere tjek nu fordi han er kommet så hurtigt over det og så flot,. Jeg er så stolt af ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Mivsen

onlyme skriver:

Jaaaah, så kom endelig den dag hvor vi ikke længere er tilknyttet børneafdelingen,. Min søn blev jo for 9 mdr's tid siden født med blød brusk i halsen, som har forværet hans vejrtrækning, så han har haft problemer med at trække vejret,. Og siger en underlig lyd når han har trukket vejret, det gør han ikke mere, nu kun om natten når han sover tungt,. Idag fik vi avide det bare så super godt ud, og vi fik avide vi ikke skulle til flere tjek nu fordi han er kommet så hurtigt over det og så flot,. Jeg er så stolt af ham

Ej hvor dejligt, det må virkelig være en lettelse..
Og sikke en sej fyr!

Mange knus mia

Anmeld

8. maj 2012

Sara.

Det må være dejligt!

Rigtig flot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.