Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Ihh . Jeg har 45 km til den nærmeste Bilka Øv , men tak for svar
Ihh . Jeg har 45 km til den nærmeste Bilka Øv , men tak for svar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kitra skriver: jeg har også lige købt i bilka de kostede 12,50 kr stk og jeg har aldrig haft problemer med dem de er vældig fine og billige
jeg har også lige købt i bilka de kostede 12,50 kr stk og jeg har aldrig haft problemer med dem de er vældig fine og billige
Ja men har 45 km til bilka
Men tak for svar ..
An&Jo skriver: men 45 km synes jeg heller ikke er så slemt for SÅ billige bodyer.. Men kommer jo an på om det er for besværligt at komme derud..
men 45 km synes jeg heller ikke er så slemt for SÅ billige bodyer.. Men kommer jo an på om det er for besværligt at komme derud..
Jeg har ingen bil og det koster 60 kr. med toget HVER vej Sååå det kan ik rigtig betale sig
morethanperfect skriver: Jeg har ingen bil og det koster 60 kr. med toget HVER vej Sååå det kan ik rigtig betale sig
morethanperfect skriver: Ihh tusind tak
Ihh tusind tak
Jeg har været i mine gemmer desværre kunne jeg ikke finde bodyer i 92 kun 98.... Så du må på jagt et andet sted...
Mette&Alexander skriver: Jeg har været i mine gemmer desværre kunne jeg ikke finde bodyer i 92 kun 98.... Så du må på jagt et andet sted...
Øv bøv ..
Men tak fordi du gad og kigge
Søger stadig ......
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128