Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nessie skriver: Nej, der er selvfølgelig lidt langt Hvad med en større legetøjsforretning?
Nej, der er selvfølgelig lidt langt
Hvad med en større legetøjsforretning?
synes at jeg har kigget over alt men må prøver ringe til den butik itivoli
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mor2011_ skriver: synes at jeg har kigget over alt men må prøver ringe til den butik itivoli
Jeg har købt en magen til til min nevø i Bilka:-)
mor2011_ skriver: jo men man kan ikke købe den der
jo men man kan ikke købe den der
Når jeg kommer derind står der at man kan købe den for 149.- og hvis man bestiller inden der er gået 16 timer (et eller andet nedtællingssystem) så sender de den til dig med det samme eller imorgen.. så forstår ikke hvorfor du ikke kan købe den derfra.. Men ellers har jeg den vist herhjemme, kan kigge efter den imorgen - kan ikke huske om jeg har givet den til genbrug eller om den er herhjemme. Vi har ikke brugt den, den har bare været en ud af mange mange mange bamser Hvis du er interesseret.. I så fald jeg har den endnu
MortilElias2010 skriver: Når jeg kommer derind står der at man kan købe den for 149.- og hvis man bestiller inden der er gået 16 timer (et eller andet nedtællingssystem) så sender de den til dig med det samme eller imorgen.. så forstår ikke hvorfor du ikke kan købe den derfra.. Men ellers har jeg den vist herhjemme, kan kigge efter den imorgen - kan ikke huske om jeg har givet den til genbrug eller om den er herhjemme. Vi har ikke brugt den, den har bare været en ud af mange mange mange bamser Hvis du er interesseret.. I så fald jeg har den endnu
det er sikket min chrome som gør at jeg ikke kan se at man kan købe må lige se om jeg kan fra ipaden men ellers er jeg interesseret hvis du har din hjemme
Albsil skriver: Jeg har købt en magen til til min nevø i Bilka:-)
skal der imorgen så må jeg lure tak
DAs mor skriver: Hvad med i de der Rasmus Klump restauranter???Har set de sælger bamser, men ikke om det lige er den der...
Hvad med i de der Rasmus Klump restauranter???Har set de sælger bamser, men ikke om det lige er den der...
åh findes det rasmus klump restauranter lol
mor2011_ skriver: det er sikket min chrome som gør at jeg ikke kan se at man kan købe må lige se om jeg kan fra ipaden men ellers er jeg interesseret hvis du har din hjemme
øv
mor2011_ skriver: der kommer jeg desværre ikke
der kommer jeg desværre ikke
nej jeg så godt da jeg havde skrevet det at du kommer fra jylland, men kan du ikke finde sådanne en på nettet???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128