Ligner de virkelig hinanden så meget???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.454 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

betjenten

Ja jeg kan virkelig ikke se det!!! Eller jo men slet ikke så meget som ALLE folk siger  Tænker det er fordi deres personlighed er SÅ langt fra hinanden???  Og ja det er sjovt det er blevet sådan, for da lillesøster Knirke kom til verden, følte jeg mig snydt, fordi hun var så meget storebror Ibber

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

MyLove E

betjenten skriver:

Ja jeg kan virkelig ikke se det!!! Eller jo men slet ikke så meget som ALLE folk siger  Tænker det er fordi deres personlighed er SÅ langt fra hinanden???  Og ja det er sjovt det er blevet sådan, for da lillesøster Knirke kom til verden, følte jeg mig snydt, fordi hun var så meget storebror Ibber

De ligner hinanden meget.. Utrolig smukke:-):-)

Anmeld

7. maj 2012

betjenten

Tauf skriver:

De ligner hinanden meget.. Utrolig smukke:-):-)

Sjovt at jeg ikke kan se det... Men det er sgu nok meget godt, så man ikke bare behandler dem ens  Og mange tak... Ja vi er enige om herhjemme, at minus og minus giver plus

Anmeld

7. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

De ku da ha været tvillinger hvis man ik lige vidste bedre! De ser rigtig søde ud! Vh stine

Anmeld

7. maj 2012

MyLove E

betjenten skriver:

Sjovt at jeg ikke kan se det... Men det er sgu nok meget godt, så man ikke bare behandler dem ens  Og mange tak... Ja vi er enige om herhjemme, at minus og minus giver plus

Ja den bruger vi også. Vi kigger tit på ham og tænker hvordan kan vi dog ha lavet noget så dejligt :-):-):-)

Anmeld

7. maj 2012

betjenten

StineW79 skriver:

De ku da ha været tvillinger hvis man ik lige vidste bedre! De ser rigtig søde ud! Vh stine

Tak tak  Ja det siger folk sjovt nok også... Men kan som sagt ikke se det!!!

Anmeld

7. maj 2012

betjenten

Tauf skriver:

Ja den bruger vi også. Vi kigger tit på ham og tænker hvordan kan vi dog ha lavet noget så dejligt :-):-):-)

Ja det er sgu utroligt så smukke børn kan være!!! I hvert fald med ens egne øjne

Anmeld

7. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
betjenten skriver:

Tak tak  Ja det siger folk sjovt nok også... Men kan som sagt ikke se det!!!

Ka godt sige dig at jeg glæder mig til baby i maven kommer til verden. Har lige set hende i 3 d for 1 1/2 uge siden, og det ser ud til at hun kommer til at ligne thea. Jeg håber sådan at de kommer til at ligne hinanden, lige så meget som dine unger, for syntes bare at thea er så dejlig! 

Gir det mening? Vh stine

Anmeld

8. maj 2012

betjenten

StineW79 skriver:

Ka godt sige dig at jeg glæder mig til baby i maven kommer til verden. Har lige set hende i 3 d for 1 1/2 uge siden, og det ser ud til at hun kommer til at ligne thea. Jeg håber sådan at de kommer til at ligne hinanden, lige så meget som dine unger, for syntes bare at thea er så dejlig! 

Gir det mening? Vh stine

Ja selvfølgelig giver det mening  Vi vidste ikke at vi skulle have en pige, og alle spugte om vi ikke bare ønskede så meget at et blev en pige... Øh jo selvfølgelig, men at have fået en "Ibber" mere, ville da have været den største gave!!!

Men er nu super glad for at det var en pige, for så kan mor gå amok i lyserød og hårdutter

Synes bare det er så vildt at de kan tilsynladende kan ligne hinanden SÅ meget

Anmeld

8. maj 2012

Mamalou

Jeg synes altså også at de ligner hinanden. Dejlige unger! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.