fuck fuck fuck!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.210 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Gravid2012

uhmm... min mands fodboldtroeje som han er meget glad for, endte i vaskekurven for et stykke tid siden, og der har aabenbart vaeret noget vaadt ved siden af den.. og der er saa kommet mere og mere toej i kurven.. og kan virkelig ikke huske hvor lang tid den har vaeret der i bunden.. og igaar toemte jeg kurven og den er fyldt med noget mugagtig... sorte/groenne pletter ud over det hele!!!!! fuck!!! har proevet at sproejte Vanish paa ... men det hjalp ikk!!! plus i vaskemaskinen to gange...

kan den reddes???????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

AndreasMor84

Se evt her
http://www.ask-alex.dk/artikler/Haandbogen/Rengoer ing/Saadan-fjerner-du-mug-fra-toejet/e_139_4038.pa ge

ved ik om det kan bruges ellers

Forsvinder, hvis tøjet kan vaskes ved 60° C. Pletter på tøj, der kun tåler 40° C, gnides med hvid eddike. Hvis tøjet stadig lugter jordslået, kan du bruge et ikke-blegende desinfektionsmiddel – følg brugsanvisningen

Anmeld

7. maj 2012

Rannvaen

Jeg ville sende det til et renseri. Eller bruge klorin, men det fjerner så desværre også farven. Eller hvis muligt, vaske ved en højere temperatur

Anmeld

7. maj 2012

Gravid2012

AndreasMor84 skriver:

Se evt her
http://www.ask-alex.dk/artikler/Haandbogen/Rengoer ing/Saadan-fjerner-du-mug-fra-toejet/e_139_4038.pa ge

ved ik om det kan bruges ellers

Forsvinder, hvis tøjet kan vaskes ved 60° C. Pletter på tøj, der kun tåler 40° C, gnides med hvid eddike. Hvis tøjet stadig lugter jordslået, kan du bruge et ikke-blegende desinfektionsmiddel – følg brugsanvisningen

tak for dine raad, det vil jeg proeve...

Anmeld

7. maj 2012

Gravid2012

bibidibu skriver:

Jeg ville sende det til et renseri. Eller bruge klorin, men det fjerner så desværre også farven. Eller hvis muligt, vaske ved en højere temperatur

ja klorin kan jeg nok ikke bruge, da den er gul... tror han vil ligge maerke til den bliver hvid ..hiihi...men ja, kunne da proeve at sende den til renseri... 

tak for dit svar

Anmeld

7. maj 2012

Ryberg

læg den i blød i Rodalon.... og skyl den og derefter vask den..

Det ville være mit bud..

efter den har lagt i rodalon, så evt. gnup lidt på mug området...

Sådan plejer jeg at gøre.....

Anmeld

7. maj 2012

Isaac's mor

Årh nej... Hader sådan noget! OGSÅ VIRKER VANISH IKKE ENGANG??? sindsygt :/

Minder mig lidt om en brøler jeg kom til ogs.. Kom nemlig engang til at vaske OG tumble min kærestes blazer (jakkesæt) som han bare passede perfekt og elskede overalt... Havde slet slet ikk set den overhoved, den havde ogs bare ved et uheld blevet smidt ned i kurven og blandet med alt det andet.. Nøøøj jeg blev ogs bar ked af det >_< .. Heldigvis fandt jeg en præcis magen til og i samme str, for sølle 30 kr. i en genbrug nogen dage efter (HVOR HELDIG HAR MAN LOV AT VÆRE!!!)

Så måske er der håb, alt kan ske!!

For den kan reddes...
Tanker herfra!

Anmeld

7. maj 2012

Mumto3

Sophie.Hammershøy skriver:

Årh nej... Hader sådan noget! OGSÅ VIRKER VANISH IKKE ENGANG??? sindsygt :/

Minder mig lidt om en brøler jeg kom til ogs.. Kom nemlig engang til at vaske OG tumble min kærestes blazer (jakkesæt) som han bare passede perfekt og elskede overalt... Havde slet slet ikk set den overhoved, den havde ogs bare ved et uheld blevet smidt ned i kurven og blandet med alt det andet.. Nøøøj jeg blev ogs bar ked af det >_< .. Heldigvis fandt jeg en præcis magen til og i samme str, for sølle 30 kr. i en genbrug nogen dage efter (HVOR HELDIG HAR MAN LOV AT VÆRE!!!)

Så måske er der håb, alt kan ske!!

For den kan reddes...
Tanker herfra!

Chancen for at vinde den store gevist i lotto må være mange gange større end at finde en jakke mange til i samme størrelse i en genbrug!!! Opdagede din kæreste det aldrig? eller fortalte du ham det?

Men tillykke med det vildeste held!!!

Anmeld

7. maj 2012

Isaac's mor

Mumto3 skriver:

Chancen for at vinde den store gevist i lotto må være mange gange større end at finde en jakke mange til i samme størrelse i en genbrug!!! Opdagede din kæreste det aldrig? eller fortalte du ham det?

Men tillykke med det vildeste held!!!

Ja det var fuldstændig vildt altså !!!

Han opdagede det, desværre.....Og han blev temmelig bitter , men så lavede jeg hans ynglings ret og hyggede om ham, så gik det liiiige og jeg blev tilgivet hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.