Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vores lillebror skal hede Eigil. Ind til han er meldt hans ankomst, hvor hans rigtig navn bliver offliggjort.
.. Har i også et navn til baby når h*n ligger inde og hygge sig?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nolle skriver: Vores lillebror skal hede Eigil. Ind til han er meldt hans ankomst, hvor hans rigtig navn bliver offliggjort. .. Har i også et navn til baby når h*n ligger inde og hygge sig?
Er ikke gravid endnu.
Men mine navne på listen er: Elvira eller Angelina
og til en dreng Adam
come2 skriver: Er ikke gravid endnu. Men mine navne på listen er: Elvira eller Angelina og til en dreng Adam
Det kommer snart
Elvira, det er et navn jeg ikke har hørt før. men sødt
Dejligt at i har fundet navnet til ham
Vores datter er 8 måneder, så er ikke gravid nu, men vi har da talt om navne, hvis vi skulle hænde og få en til
/Fenja
Jeg er 34+0 og venter en lille dreng som skal hedde Jonathan
Vores søn var en Felix da han lå i maven, og en Villads da han kom ud
Fenja09 skriver: Dejligt at i har fundet navnet til ham Vores datter er 8 måneder, så er ikke gravid nu, men vi har da talt om navne, hvis vi skulle hænde og få en til /Fenja
.. Vi hade osse lavet en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang list, og vi hade enlig fundt et navn, man så fandt jeg lige det navn det nu bliver
Troede lige I ville kalde ham Eigil når han kom ud Tænkte lige mit
Faith skriver: Jeg er 34+0 og venter en lille dreng som skal hedde Jonathan
Jeg elsker navnet Jonathan, og ville så grene have en dreng der hedder det, men desværre hedder min kæreste fætter/bedsteven det. ;/ .. så det bare i mine drømmer.
Mamalou skriver: Vores søn var en Felix da han lå i maven, og en Villads da han kom ud
Begge to er søde nave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128