Snart fødselsdag !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Tvillingemor80

Hej

Så er dagen snart kommet hvor mine tvillinger fylder 2 år. I den forbindelse er vi igang med at finde på fødselsdagsgaver.. Lea er meget glad for dukker - så vi regner med at hun skal havde en dukkeseng og en ny flot dukke ..

Thilde derimod viser stor interesse for biler og bilbaner (flexitrack mm) når vi er i BR og Toysrus - Men jeg er virkelig på barbund i forhold til sådan noget..

Er der nogen af jer der kan anbefale en god bilbane - eller noget i den kategori?

Evt. andre gaveideer til to børn på 2 år ..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Koen.

En af de bedste ting min datter fik da hun blev to var en løbe cykel Men hun er os vild med alt der kan køre!

Anmeld

7. maj 2012

Tvillingemor80

tanja. skriver:

En af de bedste ting min datter fik da hun blev to var en løbe cykel Men hun er os vild med alt der kan køre!

De er også glade for cykler og havde også overvejet det, men er de ikke for små til en løbecykel som 2 årige (med balancen) ?

Anmeld

7. maj 2012

Koen.

Tvillingemor90 skriver:

De er også glade for cykler og havde også overvejet det, men er de ikke for små til en løbecykel som 2 årige (med balancen) ?

nej slet ikke, hende af min drøner afsted i fuld gear på den, det tog lige en dags tid at finde teknikken men så kørte det os man kan vist få dem i mange størrelser, Lærke er 88 cm høj og der er sædet så sat næsten helt ned på den hun har

Anmeld

7. maj 2012

Tvillingemor80

tanja. skriver:

nej slet ikke, hende af min drøner afsted i fuld gear på den, det tog lige en dags tid at finde teknikken men så kørte det os man kan vist få dem i mange størrelser, Lærke er 88 cm høj og der er sædet så sat næsten helt ned på den hun har

Hvor mange tommer er den din datter har ? 10 eller 12 ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.