pomp de lux udsalg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.620 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Carl-Emil's mor

Nogle af jer husker måske det fantastisk online udsalg Pomp De Lux afholdte sidste efterår ...

Er der nogle af jer der ved hvornår de holder det igen eller hvor man kan få besked om det??

Skøn -aften til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Noahmor

Carl-Emil's mor skriver:

Nogle af jer husker måske det fantastisk online udsalg Pomp De Lux afholdte sidste efterår ...

Er der nogle af jer der ved hvornår de holder det igen eller hvor man kan få besked om det??

Skøn -aften til jer alle

Har fået af vide at det skulle være her i maj måned, men er ikke sikker. Jeg tjekker bare deres hjemmeside en gang imellem. 

Anmeld

7. maj 2012

Carl-Emil's mor

Noahmor skriver:

Har fået af vide at det skulle være her i maj måned, men er ikke sikker. Jeg tjekker bare deres hjemmeside en gang imellem. 

Uuuuuhi hvor ved du det fra?? og hvor godt... Eeeeeeeelsker bare deres tøj tak for du gad svare

Anmeld

7. maj 2012

Bare-mig

Mener de holder lagersalg sidst i juli - i lystrup

Anmeld

7. maj 2012

Carl-Emil's mor

Mor til Maj skriver:

Mener de holder lagersalg sidst i juli - i lystrup

Ja det fysiske men mener det online for bor nok lidt langt fra dem ( aaaaaaaner ikke hvor det ligger heheh )

Anmeld

7. maj 2012

Karo

Carl-Emil's mor skriver:

Skøn -aften til jer alle

Det er i slutningen af maj

Du kan tilmelde dug deres nyhedsbrev og så sender de en mail, et par dage inden

Anmeld

7. maj 2012

Carl-Emil's mor

Karo skriver:

Det er i slutningen af maj

Du kan tilmelde dug deres nyhedsbrev og så sender de en mail, et par dage inden

Iiiih tak hvor bliver det bare godt

Anmeld

7. maj 2012

Noahmor

Carl-Emil's mor skriver:

Uuuuuhi hvor ved du det fra?? og hvor godt... Eeeeeeeelsker bare deres tøj tak for du gad svare

Min kollega har tre drenge og hun plejer at handle der. Mener hun sagde at de starter udsalg i maj. Dog ikke til 50 % med det samme. 

Anmeld

7. maj 2012

Carl-Emil's mor

Noahmor skriver:

Min kollega har tre drenge og hun plejer at handle der. Mener hun sagde at de starter udsalg i maj. Dog ikke til 50 % med det samme. 

Heheh oki brugte 350 incl Porto sidste gang og fik 9 dele til ham det var så vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.