til fødselsdag med feber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at vi skal til min kærestes søsters fødselsdag i aften, og vores søn har haft feber de sidste par dage... men ud over det har han det fint. Han leger og drikker og spiser og er egentlig som han plejer.... Men jeg ved bare ikke rigtig om jeg synes han skal med på trods at der ikke er andet end at han er varm og har feber. Min kæreste mener at det kan han vel nok... er det mig der er sippet eller? hvad mener i kan han det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Sagen er den at vi skal til min kærestes søsters fødselsdag i aften, og vores søn har haft feber de sidste par dage... men ud over det har han det fint. Han leger og drikker og spiser og er egentlig som han plejer.... Men jeg ved bare ikke rigtig om jeg synes han skal med på trods at der ikke er andet end at han er varm og har feber. Min kæreste mener at det kan han vel nok... er det mig der er sippet eller? hvad mener i kan han det?

Nix ikke kun dig der er sippet - jeg vil ikke tage nogle steder hvis Isabella har feber 

Anmeld

7. maj 2012

2721

Jeg Synes ikke du er sippet. Jeg var blevet hjemme

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

så sender jeg manden afsted og bliver hjemme

Anmeld

7. maj 2012

LR85

Du har nok besluttet dig. 

Jeg ville ike tage afsted, medmindre det var inde hos naboen og man nemt kunne gå hjem efter en time Fx. 

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Du har nok besluttet dig. 

Jeg ville ike tage afsted, medmindre det var inde hos naboen og man nemt kunne gå hjem efter en time Fx. 

det er det ikke... tager godt nok ikke mere end 10 min at komme hjem men alligevel. synes det er synd at tage ham med på trods af at man ikke se på ham at han har feber han fjollere og leger spiser og drikker som han plejer.

Anmeld

7. maj 2012

LR85

Anonym skriver:

det er det ikke... tager godt nok ikke mere end 10 min at komme hjem men alligevel. synes det er synd at tage ham med på trods af at man ikke se på ham at han har feber han fjollere og leger spiser og drikker som han plejer.

God ide. Bliv du hjemme og tag dig a dit barn.  

Anmeld

7. maj 2012

Saram

Jeg var faktisk til 1 års fødselsdag i lørdags med min datter. Hun sov da vi tog afsted og på vej derop, vågnede hun og var brandvarm. 

Kunne jo have taget hjem med hende, men vi tog nu derop alligevel og hun fik en stikpille og var i forvejen glad, fjollede, drak og spiste. Så vi tog afsted. 

Men jeg synes man skal følge sin mavefornemmelse og gøre hvad man selv synes er mest rigitgt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.