Status på Levi idag 7 mdr og 1 dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Levi&LilysMor

Tiden er godt nok ligepludselig rendt hurtigt afsted, det er vildt det allerede er 7 mdr siden han så verden for første gang og når jeg tænker på at han ingenting kunne andet end at spise , skide og sove dengang ,

Nu kan han møffe sig omkring så han drejer rundt i cirkel, og han kan tage tingene i hånden selv, han kan også næsten sidde op selv, men får stadig overbalance, idag prøvede han skam også at falde til siden med hovedet på sin traktor, det var ikke så sjovt

i morges puttede vi i sengen og så ville han sutte/bide på min næse som han nogle gange gør og så kunne jeg mærke hans 1 tand !  nu er han jo snart ikke en lille dreng mere...

Og om 9 dage starter vi ham op i dp, det bliver underligt, men har på fornemmelsen at det kommer til at gå godt, når han først har lært dem at kende  Jeg selv starter d. 1 juni igen, utroligt de 10 mdr allerede er gået, man skal nyde det mens man har det hvert fald og det føler jeg jeg har gjort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

chael

Ej hvor sjovt

Min søn, Theo er også født den 6 oktober samme år

Hi hi, hvor hyggeligt.

Det er stort at følge deres udvikling og alle de ting der sker med dem

*C

Anmeld

7. maj 2012

smask

ihh lille lækre levi.. 

men ja det går sååå hurtig med de små.. før du får set dig om skal du igang med at lave lækre kager til 1års føs-dag..

Anmeld

7. maj 2012

Levi&LilysMor

chael skriver:

Ej hvor sjovt

Min søn, Theo er også født den 6 oktober samme år

Hi hi, hvor hyggeligt.

Det er stort at følge deres udvikling og alle de ting der sker med dem

*C

Det er bare rigtig dejligt når man kan se der sker noget ,

Tror da også vi er i samme gruppe på MM

Anmeld

7. maj 2012

Levi&LilysMor

smask skriver:

ihh lille lækre levi.. 

men ja det går sååå hurtig med de små.. før du får set dig om skal du igang med at lave lækre kager til 1års føs-dag..

Det går bare rigtig hurtigt... ja 5 mdr!!! kun så skal kagen laves er også igang med at finde ud af hvordan den skal se ud, den skal være perfekt

Anmeld

7. maj 2012

smask

LevisMor skriver:

Det går bare rigtig hurtigt... ja 5 mdr!!! kun så skal kagen laves er også igang med at finde ud af hvordan den skal se ud, den skal være perfekt

hehe.. han skal da ha sin egen kage som han kan guffe i uden der er nogle der skal blande sig

Hehe

Anmeld

7. maj 2012

Levi&LilysMor

smask skriver:

hehe.. han skal da ha sin egen kage som han kan guffe i uden der er nogle der skal blande sig

Hehe

Det skal han hvert fald  fint skal det være

Anmeld

7. maj 2012

chael

LevisMor skriver:

Det er bare rigtig dejligt når man kan se der sker noget ,

Tror da også vi er i samme gruppe på MM

Det er meget muligt jeg er over det hele

Til lykke med vores "store" drenge

*C

Anmeld

7. maj 2012

Levi&LilysMor

chael skriver:

Det er meget muligt jeg er over det hele

Til lykke med vores "store" drenge

*C

Der er også mange sider  Ja tillykke med vores drenge

Anmeld

9. maj 2012

TrineMine86

LevisMor skriver:

Tiden er godt nok ligepludselig rendt hurtigt afsted, det er vildt det allerede er 7 mdr siden han så verden for første gang og når jeg tænker på at han ingenting kunne andet end at spise , skide og sove dengang ,

Nu kan han møffe sig omkring så han drejer rundt i cirkel, og han kan tage tingene i hånden selv, han kan også næsten sidde op selv, men får stadig overbalance, idag prøvede han skam også at falde til siden med hovedet på sin traktor, det var ikke så sjovt

i morges puttede vi i sengen og så ville han sutte/bide på min næse som han nogle gange gør og så kunne jeg mærke hans 1 tand !  nu er han jo snart ikke en lille dreng mere...

Og om 9 dage starter vi ham op i dp, det bliver underligt, men har på fornemmelsen at det kommer til at gå godt, når han først har lært dem at kende  Jeg selv starter d. 1 juni igen, utroligt de 10 mdr allerede er gået, man skal nyde det mens man har det hvert fald og det føler jeg jeg har gjort

åh hvor bliver de store, vores børn

tillykke med den 1 tand

og glæder mig til at høre om, hvordan han har det med at starte i dp, det bliver så spændende altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.